|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fisterolfert ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 09-Januar-2005 kl. 14:38 |
Er der nogle freeware programmer der kan bruges til at kopiere en dvd skive hvis man kun har et dvd drev? Det skal være et andet program end dvd shrink. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvad er der i vejen med DVD Shrink.? Det er et godt lille program, du kan alligevel ikke kopiere en DVD uden at du formindsker filstørrelsen da den ellers vil fylde for meget, med mindre du har mulighed for DL Burn. Med DVD Shrink kan du jo bruge redigeringsmulighederne hvis du ikke ønsker andet end en kopi af filmen, så komprimeres den ikke meget, eller slet ikke. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fisterolfert ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 160 |
![]() |
der er skam ikke noget i vejen med shrink andet end at den ikke vil læse et par skiver jeg godt vil ha ned men ellers bruger jeg ik andet
![]() |
|
![]() |
|
norbert ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
Har du prøvet at ligge den ned på harddisken først med f.eks. DVD-decrypter og derfra til DVD-shrink? http://www.dvddecrypter.com/index.php?act=download Samlet guide: |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Ved de skiver jeg har haft fejl på har jeg anvendt DVD decrypter til på få en kopi ned på HDD'en. Herfra har jeg så anvendt DVD Shrink til at komprimere indhold til 1 DVD.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |