recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurdering af; LG MZ-42PZ45v
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVurdering af; LG MZ-42PZ45v

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
synderen77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Emne: Vurdering af; LG MZ-42PZ45v
    Sendt: 18-August-2007 kl. 11:31

Jeg har et LG MZ-42PZ45v som jeg gerne vil skille mig af med, men jeg har ret svært ved at vurdere hvor meget TV`et er værd. Det er ca. 3år gammelt og fejler ingenting. Jeg tilføjer lige et link, så i helt præcist kan se hvilket TV jeg taler om.

http://www.shopman.dk/0productdescription.asp?productid=4638

Jeg er selvfølgelig godt klar over, at jeg ikke får mine 28.000dkr hjem, som jeg selv gav for det, men håber dog at jeg vil kunne få en 4000-5000dkr? Hvad siger i?

Mvh

Jakob

Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2007 kl. 13:06

Det er ikke ret meget værd må jeg sige kvaliteten på fladskærms tv er bare blevet så meget bedre siden, og priserne er små.

folk skal jo sammenligne det med hvad man kan få i dag af 42 plasma tv..

idag er holdbarheden længere

strømforbruget er lavere

billedet er flottere

De er HD-ready idag

designet er nyere.

Samt at det er brugt i 3 år, og som alt andet elektronik er der større mulighed for småfejl når det bliver ældre og har samlet stv rundt omkring inden i.

ikke for at være negativ, men jeg ville slet ikke køb et 3 år gammel plasma, der er jo sket rigtig meget i udviklingen siden.. 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu