|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() Sendt: 15-August-2007 kl. 15:43 |
Hej. Jeg vil ud og have et flad tv. Men ved ikke hvad jeg ska købe har kigget en del men syntes bare man bliver mere forviret. Jeg offer max 16000 kr, jeg vil have at men kan bruge tvet til et mediacenter, fodbold og film. Jeg sidder ca 3,5-4 meter væk, der er også noget med at man godt kan få en for stor skærm. Ved heller ikke om det ska være plasma eller lcd. Jeg har set lidt på Philips 37PF9731D, men det var fordi den havde et RJ45 indtag men syntes også der er man fejl ved tvet man læser. Håber der nogle der vil hjælpe en forvillet mand. MVH. Henrik |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jamen det afhænger vel egentligt af hvormeget du går op i billede og kvalitet. Udfra hvad du skriver syntes jeg et godt bud kunne være Panasonics PX70 serie, den kan du få i 37" (8999,-) op til 50" (15999,-) hos geco Hvis du går meget op i kvalitet features og design var det måske værd at tage en kigger på Pioneers PDP 427 priserne her starter omkring de 13k her skal du dog være opmærksom på visse af de første skærme (fra slutningen af 2006) havde problemer, disse skulle dog ikke være på nye skærme, men vær obs på det. Redigeret af rhsin - 15-August-2007 kl. 15:55 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jamen rhsin jeg kan da helt tilslutte mig, at 428 er meget svær at finde hoved eller hale i - men når man har fundet begge dele -så kommer beløningen
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
troede det måske var en god ide at vælge en med opløsning på 1920*1080 også
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9458 |
![]() |
Det kan også være en fordel at vælge et panel med 1920*1080 Det kunne f.x. være Panasonic 50" PZ700. Der kommer snart en anmeldelse på dette tv inde på flatpanels.dk |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
De fordele som plasmaen tilbyder er at foretrække, de første plasmaskærme i ovenstående opløsning er på vej, og med udgangspunkt i den afstand du sidder syntes jeg derfor ikke at opløsningen vil være det højeste fokuspunkt. du kan læse en blog om opløsninger her Hvis du overvejer at købe en blue ray afspiller kunne understøttelse af 24fps måske være interessant, men det gør Pioneeren kun indtil nu af de 2 mærker som jeg har anbefalet. Så hvis du går op i billedet vil jeg nok sige at løsningen med PDP 427 også en ISF kalibrering holder sig indenfor dit budget og vil nok være det bedste billede du får til de knap 16k. edit iøvrigt med den afstand kan du godt strække den til en 50" så kan du lige holde dig indenfor budgettet med TH50PX70 og wauw effekten på sådan en stor skærm er altså noget for sig selv. Redigeret af rhsin - 15-August-2007 kl. 16:21 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
skal man udelukke hel en lcd panel, da jeg nok også vil komme til at bruge comp. med skærmen?
|
|
![]() |
|
homeuser ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Hej Et fjernsyn der får rigtig gode anmeldelser flere steder er Sony´s LCD D3000 serie. Fjernsynet kører ikke FullHD, men klarer sig alligevel rigtigt godt. http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1186383612&archive=&start_from =& Der er desuden mulighed for at der måske kommer et fælleskøb på serien. Se denne tråd. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=26822& PN=1
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |