|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
xibalba ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 06-August-2007 kl. 22:16 |
Hejsa alle. Ja så måtte jeg altså tilmelde mig denne "site". Super forum og mange gode tråde. Det har været en fornøjelse at gennemlæse mange af de diskussioner/råd osv der findes herinde... Men til sagen. Jeg lagde mærke til der blev oprettet en tråd omkring netop dette tv, som var på tilbud i El-giganten, men i dag er det sat op til 14.999 kr igen En ting er jeg dog i tvivl om (lang tråd for at komme til mit spørgsmål, ved det godt På forhånd tak |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej xibalba - og hjerteligt velkommen til Nej så vidt jeg er bekendt kommer Viasat med et digtalt signal, og dermed bør du modtage billeder i fornem kvalitet, lige hvad dit fremragende nye tv fortjener Held og lykke med dit køb - og tillykke med din rigtige beslutning |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
xibalba ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Det er bare i orden
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
Hej xibalba. Hvis du har parabol, er der så vidt jeg ved DVB-S tuner i (det er der i hvert fald i de nyere parabol receivere). Derfor kan du holde dig til 42PV70 som kan være billigere end PX'eren. Du kan jo prøve at se hvad du selv finder billigst - og finde ud af om der er DVB-S tuner i receiveren. |
|
![]() |
|
![]() |
Ok! Jamen det vil jeg da lige se nærmere på..
![]() |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Jeg ville nu ikke kigge på tvet hos TC i Århus. Jeg har selv tvet, men det var bestemt ikke efter at have set det dernede, at jeg besluttede mig for at købe det. Faktisk er det den butik, hvor det står klart dårligst af alle steder jeg nogensinde har set det. Deres analoge signal er simpelthen så meget til grin, at det slet ikke er tvet bekendt!
Redigeret af Langemor84 - 06-August-2007 kl. 22:52 |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm. Lyder ikke lovende.. Havde ellers det indtryk at TC var et godt sted hvis man skulle have god information/demonstration (måske ikke lige i Århus?).. Men lyder da til jeg lige skal kigge mere end ét sted..
![]() |
|
![]() |
|
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
Du kan prøve en af panasonic centrene: http://www.panasoniccenter.dk/PC/Panasonic_center/butikkerne / |
|
![]() |
|
M.Olesen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 150 |
![]() |
Prøv P&P Radio på Skovvejen i Århus - det er et Panasonic Center. Jeg købte et 42PX70E i går og det blev leveret i går Han er flink og til at snakke med. Det er et total lækkert TV - glæd dig.
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg været nede i P&P Radio i Århus. Du har ret M.Olesen, rigtig flink mand dernede! Rolig, venlig og tålmodig.. Fik svar på en masse spørgsmål.. Han var faktisk også så reel at han sagde at den forsikring er bedst hvis man vil være HELT HELT sikker!! Mest i forbindelse med uheld derhjemme, den virkelig var god. De fleste fejl opdager man/kommer inden for de første 6 måneder, og der er man jo fuld dækket (garanti). Hvis tv'et skulle blive stjålet, så har man jo sin indbo osv. Det var bare rart at han ikke stod på spring for virkelig at få solgt den ekstra forsikring.. Men kunne måske godt finde på at benytte mig af det alligevel, nu må vi se. Regner med at bestille det torsdag/fredag, og så få det leveret tirsdag, der har jeg ferie, så kan jeg rigtig gå og nyde det, he he.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |