|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() Sendt: 10-August-2007 kl. 13:21 |
||
http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php?id=7870123&fors ide
Vi glæder os til imorgen og ser om de nu også vil hold ord ;-) |
|||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
||
Det ville da være lækkert med et 50PZ700 til 10.000 kr. (enten er der krig, eller så er der ikke) |
|||
![]() |
|||
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
||
kan ikke komme ind på happii.dk
![]() |
|||
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
|||
![]() |
|||
Gauze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
||
Den åbner også først i morgen. |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
I min sædvanlige konservatisme, vil jeg påstå at en enkelt ny butik ikke rykker det helt vilde på priskrigen - den krig har været i gang længe... Hvor meget er det lige Wupti har gjort for priserne på det seneste? Dette lugter af nøjagtigt samme historie om igen. Der bliver sikkert nogle syge intro-tilbud og en stak tv-reklamer, og om et halvt år har de fleste glemt at den eksisterer, fordi de alligevel ikke kan overholde løfterne om at være billigst... |
|||
![]() |
|||
SirTofting ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
||
Wupti har faktisk idag sat Pioneer PDP 427XD ned til 12.999, men ellers vil jeg give dig ret Otto |
|||
![]() |
|||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
||
Jeg finder altså af og til tilbud hos wupti som lægger billigere end hifipriser så helt dumme er de ikke, jeg tjekker personligt der hjemmeside hver dag for nye tilbud..
|
|||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|||
![]() |
|||
Stuffedfrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
||
Jeg vil næsten vædde hva' som helst på at de laver tilbud på Panasonic PX70'er serien. Det bliver spændende at finde ud af hvor meget man så skal ægre sig over at man ikke liiiigeeee ventede 1 uge mere med at købe det Men de 10 grå jeg har givet er sgu en okay pris uanset hva'. Men det er selvfølgelig surt hvis man i morgen kan få det for 6.000-8.000 Jeg venter i hvert fald med at bestille ny dvd afspiller til i morgen |
|||
![]() |
|||
SirTofting ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
||
6000-8000 tror jeg nu ikke den kommer ned i, i hvert fald ikke hvis det er 42 fætteren... Men helt ked af det skal du nu ikke være, da jeg lige har set at geco har sat prisen op igen til 10.898 for PX70'eren.. |
|||
![]() |
|||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
||
Det bliver da spændende
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Som nu igen bare inden for et par timer har sat den op til 14.999 igen... De er sq underlige... |
|||
![]() |
|||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
||
Mon ikke bare de fik flere bestillinger end de brød sig om. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |