recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba 37C3000P vs  37C3000PG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba 37C3000P vs 37C3000PG

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dalholm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Toshiba 37C3000P vs 37C3000PG
    Sendt: 23-Juli-2007 kl. 14:13
Hejsa, har brugt Jeres forum flittigt og var ellers kommet frem til at jeg nok skulle have mig et 32C3000P. Men nu ser jeg på HIFIPriser at der også findes modeller med et G efter.
Og så blev denne skærm straks mere interessant:
37C3000PG
Jeg fandt en tråd her i forum der konkluderede at G'et blot skulle stå for noget rent logistisk, men der er da eller en pæn prisforskel på knap 2000 alt efter om der er G eller ej i model navnet 37C3000P. Selvfølgelig er der også forskel på hvad de enkelte forhandlere skal tjene.
Når jeg kigger på de specs HIFIPriser oplyser ser det dog ud til at der er forskel på de to, men til hvilken side?

PIXmania.com (FR) er de ellers til at handle med?
Til top
dalholm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2007 kl. 14:35
Til top
Birgitte Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Juli-2007
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2007 kl. 20:38
ville også bare lige dele min fustration over om mit nyindkøbte tv fra Elgiganten til 6499 kr (hvilket jo åbenbart er lidt dyrt ift. hifipriser.dk) er et 32C3000P eller 32C3000PG? Synes da det er underligt at Hifipriser.dk kan sælge skærme med begge modelnr. og ikke samme priser. Altså hvis den off. kommentar er, at modellerne er fuldstændigt ens... så er det da lidt at tage røven på folk i hifipriser.dks toshiba oversigt? Eller er det kun mig der synes det lyder lidt underligt...
Nu er jeg ikke helt sikker i det tekniske... Er det billedkontrast forhold eller dynamisk kontrastforhold man skal kigge efter? Eller sagt på en anden måde er det et ok tv jeg har købt ?

Til top
dalholm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2007 kl. 07:19
Nå nu fik jeg så skærmen hjem (37C3000PG) og det er vist den samme som 37C3000P. Der står PG på kassen, men P på selve skærmen.

Efter at have set 5 timers fjernsyn, synes jeg at det er et godt fjernsyn. Med TDC kabeltv er billedet faktisk tilforladeligt/ret godt. Skal lige se FCK kampen i aften for at teste lidt sport på skærmen :)

Dog var der lidt ballade da hende den lille fandt ud af hvor stor en 37" skærm er... den er næsten for stor til vores stue, hun blev lidt stille da hun så den derhjemme.

Til top
dalholm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2007 kl. 17:53

Ja, hun havde så ret hende den lille - det var for stort. Men det giver jo blot mig chancen for at bedømme Pixmania's returservice politik.

Først var det jo umuligt at finde et fragtfirma der for en rimelig penge ville fragte skærmen til Pixmania i Malmø. Heldigvis lå det tæt ved central stationen, så jeg nuppede toget og fik det afleveret i dag.

Men lidt nervøs er jeg nu for hvorledes det kommer til at gå.

Til top
dalholm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2007 kl. 10:49
Nå, nu har pixmania bekræftet at de har modtaget skærmen, at den var i OK stand og de sætter pengene til overførelse. Det har taget små 2 uger - lidt lang tid, men det kunne man jo forvente når man har købt det fra et udenladnsk firma.
Så jeg har ingen problemer med Pixmania
Til top
Supermand Lever Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-August-2007
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2007 kl. 21:36

Hej Dalholm

Lige af nysgerrighed.. Hvordan var fjernsynet ellers? For jeg overvejer stærkt at købe Toshiba 32C3000P, men jeg aner ikke det store om fladskærms tv. Jeg synes bare det ser pænt ud og rimelige penge :D

Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2007 kl. 22:05

Jeg har 37 modellen og jeg synes det står rigtig godt. Du kan godt se det ikke er et tv til 20 kilo - men prisen taget i betragtning står det ok med kabel-tv og rigtig flot ved dvd og HD...

Du kan snildt købe dit tv. Jeg fik mit fra Tyskland - der kan man faktisk få en 37'er for en 32'ers pris :)

(Køber du en toshiba i DK skal du alligevel have det til england eller tyskland for at få det rep. eneste forskel er om du sender det selv, eller om en butik gør... og der er gode penge at spare i tyskland)

Mvh.

Casper
Til top
dalholm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2007 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af Supermand Lever Supermand Lever skrev:

Hej Dalholm

Lige af nysgerrighed.. Hvordan var fjernsynet ellers? For jeg overvejer stærkt at købe Toshiba 32C3000P, men jeg aner ikke det store om fladskærms tv. Jeg synes bare det ser pænt ud og rimelige penge :D

Jeg synes ikke det var så imponerende. Kan selvfølgelig skulle mit kabel-signal.. Jeg låner i hvertfald et 32" fra elgiganten, som jeg synes har en fin retur ordning.

Redigeret af dalholm - 21-August-2007 kl. 22:42
Til top
maff Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-August-2007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2007 kl. 23:01
Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

Jeg har 37 modellen og jeg synes det står rigtig godt. Du kan godt se det ikke er et tv til 20 kilo - men prisen taget i betragtning står det ok med kabel-tv og rigtig flot ved dvd og HD...

Du kan snildt købe dit tv. Jeg fik mit fra Tyskland - der kan man faktisk få en 37'er for en 32'ers pris :)

(Køber du en toshiba i DK skal du alligevel have det til england eller tyskland for at få det rep. eneste forskel er om du sender det selv, eller om en butik gør... og der er gode penge at spare i tyskland)

Hvor i tyskland købte du dit? (Link gerne :)
Til top
Supermand Lever Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-August-2007
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2007 kl. 18:17
Hmm.. Hader alle de forskellige meninger når nu jeg ikke har forstand på det ;) Men det er fint billede at se på mener du (kief)?
Til top
IsoNick Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-August-2007
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2007 kl. 01:05
Oprindeligt skrevet af Supermand Lever Supermand Lever skrev:

Jeg synes bare det ser pænt ud og rimelige penge

Præcist. Jeg synes også det har et rigtigt flot design. Jeg overvejer at købe 37" modellen.

Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

Jeg fik mit fra Tyskland - der kan man faktisk få en 37'er for en 32'ers pris :)

Link evt.?

Hvor lang tids levering? Hvad kostede levering fra Tyskland?

Evt. noget man bør være opmærksom på med det tv? Jeg overvejer som sagt 37" og har umiddelbart helt alm. TDC Kabel-TV. Hvis jeg skal gøre det digitalt, går jeg udfra at jeg skal ud og investere i en Selector eller noget i den stil?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu