|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ballerup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 21-Juli-2007 kl. 07:43 |
Er der nogen, som ved om det er muligt at få MCE2005 til at optage tv i et andet filformat?
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Det er det ikke - beklager
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
Men der findes programmer man kan sætte op til automatisk at konvertere de optagede programmer til andre filformater.
Se evt The Green Button for den type programmer. Nogle af dem skal man selv sætte op som Windows Scheduled Task, andre holder selv øje med folderen med optagede programmer. Vær lige opmærksom på, at information om de optagede programmer (beskrivelse, oprindelig spilletid osv.) sandsynligvis forsvinder i samme process. |
|
![]() |
|
zerocool ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Se her: http://www.hifi-musik.dk/?page=viewtopic&p=31306#31306 Under Plugins vedr. DVRMStoolbox og Chrunchie. |
|
I am the Law
|
|
![]() |
|
ballerup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
DVRMStoolbox, ser ud til at være god. Jeg har desværre det problem, at når jeg sætter File Watcher op, så opdager den godt nok, der er kommet en ny fil, men den producerer txt og en edl fil. Dem kan jeg ikke bruge til ret meget. Hvis jeg i stedet bruger DVRMSToolboxGUI, så går det fint. Er der nogen, som ved hvorfor.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |