|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||||
bio-freak ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 26-Juni-2007 kl. 21:09 |
|||||||||||||||||||
Hej Alle, Kan det virkelig passe at det er totalt umuligt at finde en ren 5 kanals forstærker til et mediacenter? Jeg er ikke ude efter et indbygningsmodul til PC’en, men mere en traditionel forstærkerblok ala de ”gamle” stereo effektforstærkere. En kasse med en tændslukknap foran, line in og højttalertilslutninger. Thats it! Hifiklubben har en NAD og flere Thule modeller, men priserne starter ved 17.000kr, og der er jeg stået af. http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Surround_Sound/Forst aerker/ Jeg kunne selvfølgelig anvende en surroundreceiver, men jeg synes det er tåbeligt at investere i et produkt med radio og andet tingeltangel, når nu mediacenteret har det hele (undtagen forstærker), Jeg har set mediacentere med indbygget forstærker, men priserne ligger også her på 13-20.000kr. Så vil jeg også gerne have friheden til selv at kunne vælge forstærkeren. Forstærkeren kan være analog eller digital, og skal have minimum 5x50W rms i 8ohm. (gerne 150W). Pris 2-4.000kr Er der nogen der har set eller hørt om noget i den retning? Hilsen Bio-freak |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Har du tænkt på, at købe et godt højttalersæt med forstærker. De fås bl.a fra JBL og Logictek. Nogle er med både Analog og Digital tilslutning. |
||||||||||||||||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Se f.eks dette sæt.
Redigeret af Radiomanden - 26-Juni-2007 kl. 21:30 |
||||||||||||||||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
bio-freak ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Hej Niels, Jeg har allerede et godt sæt højttaler og vil ikke gå på kompromis med lyden. Der skal være drøn på og jeg lytter en del til musik. Og så er det egentligt et spørgsmål ud fra interesse mht om ikke der findes noget billigere surroundforstærkere end NAD og Thule. hilsen Bio-freak.
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Prøv at se på denne Atoll hos TC eller måske 3 stk. PRO-480 fra Hoejtalerbutikken.dk. Forslagene ligger måske en anelse over dit budget, men tror det ellers bliver svært. Redigeret af zaboom - 27-Juni-2007 kl. 09:34 |
||||||||||||||||||||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Hej! Hvis du har et "godt sæt højtt."som du skriver,så vil du vel ikke byde dem noget billigere end NAD? Tror det bliver svært at finde noget billigere alternativ,hvis det skal spille rimeligt. Hva med at prøve i den blå?......der plejer at være bunker af brugt NAD udstyr. lrev |
||||||||||||||||||||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
Hej, Atoll'en er lige præcis det jeg leder efter. den er bare for dyr (selv demo modellen). Nypriser:
Kan vi komme længere ned? Alternativet er at jeg skal lave en hjemmebygget forstærker med 5 x Hypex 180 moduler. Jeg har bare ikke tiden og lysten til det. Jeg ved jeg er vanskelig, men jeg vil ikke:
Så findes der noget ala Atoll - Bare billigere? mvh Bio freak
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|||||||||||||||||||
-slettet- Redigeret af Ullum - 27-Juni-2007 kl. 12:11 |
||||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |