|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ingvar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2007 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 22-Juni-2007 kl. 21:13 |
Jeg har planer om at anskaffe Panasonic TH 42 PX70, Panasonic DMR-EH67EC-S og panasonic SA XR 58. Subwooferen jeg har i tanke er yamaha YST-FSW100 Jeg ligger inde med 4 B&O højttalere (BEOVOX 50, 60 W) er der nogen der har et bud på om de vil være anvendelige til ovenstående eller om man bør anskaffe andre? Jeg mangler desuden en god og ikke for dyr centerhøjttaler til ovenstående,- nogen forslag? mvh Ingvar Redigeret af Ingvar - 24-Juni-2007 kl. 21:10 |
|
![]() |
|
bio-freak ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Hej Ingvar, Beovox'en er nok ok, hvis de stadig er intakte i kantophæng osv. De er jo ved at være gamle. Konen vil nok sætte pris på at det er dem der står i stuen, men stor lyd giver de bestemt ikke. Mht subwooferen, så vil jeg overveje en større en af slagsen. Enheden i YST-FSW100 har en diameter på 160mm og du vil hurtigt presse den i bund med kedelige klonklyde til følge. Find dig en sub med en 10" istedet. Vær opmærksom på at enheden skal have en god vandring frem og tilbage. Prøv evt at kigge her www.harbosound.dk mvh Bio-freak. ---------------------------------------- Surround: Yamaha RXV650 + DVD-S550 Projector: Sanyo PLV-Z4 Højttalere: HarboSound system HS84
|
|
![]() |
|
Rulle ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() |
Biofreak nu så jeg lige du har et system fra Harbosound, hva synes du om det?
|
|
/Martin
|
|
![]() |
|
Ingvar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2007 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Tak for dit svar Bio-freak!
Jeg tror jeg prøver med Beovox i første omgang så må jeg se om lyden bliver OK. Jeg er også interesseret i at høre, hvad du synes om HS84 subwooferen? vil den være "overkill" til resten af mit setup? Jeg faldt for designet af YST.FW100 men det duer jo ikke hvis den er for svag. centerhøjttaleren skal nok være mere diskret i designet end Harbosound laver dem mvh Ingvar |
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Hej Ingvar En centerhøjtaler er nok den mest vigtige højtaler i et system, så der skal du ikke spare. her er et par du kan kikke på. Audio Pro Black Vector V2 2,499 kr -- DLS RC 55 2999 kr. Og som andre har sagt med subwoffer køb den ikke for lille og for billig den vil bare "falde over sig selv" = altså den kan ikke følge med. Kik evt ved http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp de har nogle gange nogle gode tilbud. |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
bio-freak ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Hej Ingvar og Rulle, Beklager Ingvar, men Rulle spørger til Harbosound. HS84 sættet er helt i topklasse. Jeg havde et sæt System Audio 1070, som jeg lod pensionere da jeg var ude efter et komplet surroundsæt. Det er ikke et kedeligt bytte HS84 Sub'en bliver aldrig træt. Da jeg købte sættet i Januar var der kun mulighed for at købe et komplet sæt, men jeg kan se at Harbosound har valgt at sælge "løsdele", så der vil jeg nok hellere have haft en HARBOSUB10, da den er mere præcis pga det lukkede kabinet. Var noget skeptisk, men efter at have set og hørt systemet var jeg overrasket over hvad man kan få af lyd for billige penge. mvh Bio-freak. ---------------------------------------- Surround: Yamaha RXV650 + DVD-S550 Projector: Sanyo PLV-Z4 Højttalere: HarboSound system HS84 |
|
![]() |
|
Rulle ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() |
Ja for må da også nok indrømme jeg er MEGET skeptisk... Lyder jo lidt for meget af en gang kina gøjl må man sige. Har kig på noget Audio Pro lige nu, Image 12, 22 og 44. Men så er også oppe i en helt anden prisklasse og designmæssigt er det ca det samme... Ja det kan købes i løsdele, men så er prisen desværre også noget højere. Har du dine i sort pianolak? kan ikke helt se ud af siden om den fåes med det, eller man ikke kan undgå dem i mahognie. |
|
/Martin
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() |
synes også hs84 ser interessant ud og nærmest mistænkelig billigt :-)
Dog skal det være i hvid eller lyst træ for mig - og med frontstof og ingen af delene lader til at være mulig ifølge hjemmesiden. Overvejer selv system audio som alternativ. |
|
![]() |
|
cbrdaniel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Det ER også noget kina gøjl, det er derfor at det kan lade sig gøre, at lave så god lyd så billig. |
|
ps3, xbox360, pioneer vsx-lx70, front:avance center:jbl bag: harbosound sub:harbo sub 10 x3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |