|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
andersvester ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 20-Maj-2007 kl. 16:29 |
Heya !
Jeg har længe overvejet nyt fjernsyn. Jeg er efter lang tids søgning faldet over disse 2 modeler fra Toshiba. - 32C3000P til ca. 6000 kr. og - 32C3030D til ca. 8000 kr. Jeg har igennem længere tid læst mig frem på forskellige sites, at det skulle være noget af det bedste i den prisklasse? Eller hva? Så vidt jeg kan se er den eneste forksel er DVB-T tuner? Eller hva? Og så selvfølgelig prisforskellen på 2000 kr. På forhånd TAK for jeres besvarelser! ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
Jeg kender ikke selv modellen, men i dette indlæg : http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=24046& KW= Er der en der har prøvet tv´et og leverede det tilbage |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
andersvester ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Jeg har godt nok set denne tråd før, men hvis du kigger nærmere på modelen er det ikke den samme som jeg omtaler jeg skrev: 32C3000P i linket er der tale om en 32W300P så vidt jeg kan se er der stor forskel på disse modeler, hvad angår udseende og navn? Eller hva? ![]() |
|
![]() |
|
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
Ups .. Det gik vist lige hurtigt nok med at svarer der ... |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
Chessr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
har du fået købt C3000P :) ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej ikke endnu desværre.. Men skal nok skrive når jeg har fået købt den ..
|
|
![]() |
|
Chessr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
hehe jeg har købt 37 tommeren nu til 7200 :)
|
|
![]() |
|
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
Hos hvem? jeg har indtil videre bestilt det via getmore.. men de skriver 10-12dages levering og det plejer man vist ikke at kunne regne med. Så jeg har nok masser af tid til at se mig lidt efter noget andet. |
|
![]() |
|
![]() |
fra compumail til 7200 :) fik det dagen efter jeg bestilte det
![]() |
|
![]() |
|
Houmoller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
hvordan er fjernsynet så?
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg er da ganske godt tilfreds synes jeg :) jeg har ikke så meget forstand på den slags. men så længe jeg sidder ca. 3 meter væk så kan jeg ikke rigtig se noget grumseværk som hvis jeg sidder 2 meter væk. men da jeg så fodbold igår var det ikke lige så kønt
![]() ![]() |
|
![]() |
|
mimse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
![]() |
Hej Har lige købt og modtaget 32c3000p fra: Pris incl. fragt 4734 dkr. og de tager Visa.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |