|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() Sendt: 30-Maj-2007 kl. 16:35 |
Leder efter en Media Player til min HTPC, som opfylder følgende krav:
Jeg har prøvet følgende, men ingen af dem opfylder alle ovenstående krav:
Faktisk opfylder JetAudio mine krav, men den har en bug så valget af sekundær lydudgang ikke virker. Det er vist en gammel bug, og det ser ikke ud til den bliver rettet Nogen der har et bud på en Media Player? |
|
![]() |
|
drlaadla ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Jeg har noget der hedder IMON INSIDE i min mediacenter.Den kan afspille alle slags filer.Jeg ved ikke om den kan bruges uden fjernbetjening.Her er link: http://www.soundgraph.com/Eng_/Products/imon24.aspx?topMenu= 2&subMenu=1&leftMenu=24 |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg bruger faktisk WMP til alt det du skriver pånær valg af billedformat. Det bruger jeg ikke, så ved ikke om den kan det.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Den bruger jeg også nu, som det bedste kompromis. Synes dog interfacet er alt for rodet, da der er mange ting som jeg ikke har brug for. Billedformat kan man ikke vælge, dog er der en pixelforholdsjustering, men den virker ikke på den eksterne skærm. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Hej Pallec Da du ikke har nævnt Nero blandt de afprøvede, synes jeg at du skulle give de to playere, der begge er includeret i Nero 7 pakken, en chance. Det handler om Nero Showtime og den anden player, som er en del af mediecenter softwaren Nero Home. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |