recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung vinder test
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung vinder test

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
MortenBby Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 799
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung vinder test
    Sendt: 29-Maj-2007 kl. 09:45
Iflg en ny test har Samsung førertrøjen på.

Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 09:53

Hej!

Vurderet af B.T......samt en "billed-expert" fra HFk.......VOR HERRE TIL HEST siger jeg bare,så bliver det sgu ikke meget mere useriøst.(Det skulle da lige være E.B sammen og bladet GEAR

Har mere end svært ved at tage en "expert" alvorlig-når han repræsenterer et firma som ikke engang forhandler plasma skærme

LREV

Redigeret af lrev på jobbet - 29-Maj-2007 kl. 09:54
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2590
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 10:13

Hej lerv!

Øhh, ved godt det dårligt nyt for dig, men der er altså tale om 32" skærme, under 10000,-, hvorfor taler du om Plasma????

Hvad er der galt med HFK?? Jeg har altid været tilfreds med deres vejledning og forholdnene i deres butikker! Ved ikke om det er anderledes andre steder, men deres 2 butikker i Århus yder en seriøs indsats!! Ak og ve, hver gang Samsung bliver nævnt farer du op!

Jeg ville dog, hvis jeg havde 10000,- nok vælge et 42" PX71 fra TC, men det er jo en anden snak!!

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 10:17

Oprindeligt skrevet af MortenBby MortenBby skrev:

Iflg en ny test har Samsung førertrøjen på.

Øhhh førertrøjen, hvordan kan man have føretrøjen på hvis man befinder sig midt i feltet.

Hvordan kan man se hvilke skærme som er testet ?

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 10:17

Dem i Kolding virker meget seriøse.. De vil ihvertfald ikke sige, at LCD er bedre, men at HFK bare har valgt Plasma fra pga branchen som helhed.

Jeg gider dog ikke handle sådan et sted.. sælgerne virker kompetente nok, men når ledelsen oppefra "dikterer" at LCD er fremtiden og det bedste (HFK sælger vel kun det bedste??) så kan jeg ikke tage dem seriøst som helhed.

Til top
Allan M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Juli-2004
Point: 103
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 10:26

Hvis et Samsung LE32R87 kan vinde en test så må de andre skærme godt nok være pisse elendige.

En af mine venner har købt den model og jeg var direkte chokeret over den dårlige billedkvalitet, og det galt både ved almindelig tv og DVD.

Men fair nok, smag er jo ikke noget man kan tage patent på, men for mig beviser det blot endnu engang hvor lidt man kan bruge den slags tests til.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af Allan M. Allan M. skrev:

Hvis et Samsung LE32R87 kan vinde en test så må de andre skærme godt nok være pisse elendige.

En af mine venner har købt den model og jeg var direkte chokeret over den dårlige billedkvalitet, og det galt både ved almindelig tv og DVD.

Men fair nok, smag er jo ikke noget man kan tage patent på, men for mig beviser det blot endnu engang hvor lidt man kan bruge den slags tests til.

Ha, ha, sammenlignet med hvilket andet LCD??? Er det indstillet korrekt? Denne model og de større i serien har fået en ok medfart blandt eksperter!

Hvis vi ikke skulle læse anmeldelser, skulle vi så tage dit råd??  

Hvad er det i øvrigt i den prisklasse? (lcd 32" under 10000,-)

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 10:38

Magen til elendig test skal man da lede længe efter. Den siger mest af alt noget om politiken.dk´s evne til at fylde deres hjemmeside med bras!

Redigeret af Kandersen - 29-Maj-2007 kl. 10:38
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Magen til elendig test skal man da lede længe efter. Den siger mest af alt noget om politiken.dk´s evne til at fylde deres hjemmeside med bras!

Det er jo ikke testen, men en henvisning til en artikel i BT..!!

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 11:04

Uden at jeg på nogen måde vil fornedre Boris, som jeg ud fra mit særdeles perifære kendskab vil kalde en af de absolut dygtigste folk i detail-handelen p.t., så synes jeg det er utroligt fesent at man som presse ikke kan finde frem til en uafhængig person til at foretage sådan en vurdering. Hvad blev der af den uafhængige presse? Uanset om det er rigtigt eller forkert at Samsung'en er bedst, så bliver det til et troværdighedsproblem at det eneste produkt blandt de testede som sælges i Hifi Klubben, vinder testen. At testen så oveni tilsyneladende er lavet ved at gå ind i Fona og Elgiganten og kigge på billederne på de opstillede skærme, det kan jeg kun grine af. Men det er helt som man kan forvente af BT. Så vil jeg dog alligevel næsten hellere have at de bare citerer Tænk's test, i stedet for et så forkrampet forsøg på at lave noget journalistik selv.

Til top
Allan M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Juli-2004
Point: 103
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Ha, ha, sammenlignet med hvilket andet LCD??? Er det indstillet korrekt? Denne model og de større i serien har fået en ok medfart blandt eksperter!

Hvis vi ikke skulle læse anmeldelser, skulle vi så tage dit råd??

Du må grine alt det du har lyst til, men jeg synes det er mindst lige så komisk at lytte til en "uvildig" ekspert, der sjovt nok selv sælger den model der vinder testen

Jeg har set adskillige LCD skærme som jeg synes var bedre, både fra Panasonic, Sony og Philips. Om de allesammen har kostet under 10.000 kan jeg ikke huske, men det er sådan set også uvæsentligt for mig da jeg ikke synes at det omtalte Samsung er til at holde ud at glo på i længere tid.
Og ja det burde være indstillet korrekt, det det er forretningens egne "eksperter" der har været ude og indstille det.

Det er fint nok at læse anmeldelser og lytte til råd hvad andre har at sige om de enkelte modeller, men mit bedste råd til folk der ønsker at købe en ny skærm, og simpelthen at de selv går ud og kigger, og på den måde finder det de synes er bedst for dem.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 11:12

Hej Allan M.

Det var nu mere din bombastiske formulering der gjorde, at jeg grinede!! Sådan er det tit her, og det gør ikke noget!!

Fair nok at du syns tv´et stod dårligt, men jeg har set skærmen og syns faktisk at det yder godt, og absolut på højde med de andre du nævner.. Vi kommer jo ikke nærmere, alt afhænger jo af øjet der ser, som du også skrev!!

ps. du er med på at det er de nye modeller, ikk??

Redigeret af Pede8000 - 29-Maj-2007 kl. 11:14

Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu