|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PInky ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 27-Maj-2007 kl. 12:00 |
Hej, For nogle måneder siden købte jeg et Toshiba 32 WL66Z, som jeg er meget tilfreds med. Det har især en helt genial analog modtager. Nu vil nogle af mine venner så også gerne have ét. Men jeg kan se, at der siden jeg købte er kommet flere nye modeller. Jeg har haft kig på Toshiba 32C3000P, som ligger i samme prisklasse. Med hvilken model mener I, man får mest for pengene? 32WL66Z eller 32C3000P? |
|
![]() |
|
sharders ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Taget i betragtning, at 3000P er tænkt som afløser for WL66Z må den betragtes som værende det for tiden bedste køb. På den tekniske side er den også opgraderet en anelse. -Og så en interessant detalje, 3000P leveres på drejefod.
|
|
Stefan
|
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Vælg altid den nyeste. Det går man sjællent galt i byen med. Der har jo også været WL68 i mellemtiden, så WL66 er nærmest 2 generationer gammel...damn det går hurtigt...
|
|
![]() |
|
Chessr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
komponentvideoindgang ( RCA-phono x 3 ) er dette almindeligt komponent indgang ? og kan man bruge en seperat digital tuner til ? undskyld jeg spørger her inde men det er lige relevant :) har den et godt billede ? |
|
![]() |
|
PInky ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Mmmm, men kan man regne med, at de bruger samme højkvalitets analoge tuner i de nye Toshibamodeller? For den i 66Z er jo langt overlegen de tunere, der sidder i f.eks Samsungs eller Philips nyere modeller ...
Redigeret af PInky - 27-Maj-2007 kl. 16:50 |
|
![]() |
|
Chessr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
overvejer selv C3000P har du set den i aktion ? :)
|
|
![]() |
|
Gus2000 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Jeg har en C3000P og jeg synes den er super god. Jeg har også haft en WL66 og været ganske tilfreds med den, men især på udseende har 3000'eren fået et godt løft. Billedet er svært når man ikke kan stille dem over for hinanden, men må sige at det står godt selv om jeg kun har alm. analog kabel-tv....
|
|
![]() |
|
mimse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
![]() |
Se den nyeste test af 32c3000p (tysk) den får referenz-klasse! http://www.areadvd.de/index2.html Redigeret af mimse - 30-Maj-2007 kl. 12:10 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |