|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
digiboydk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 25-Maj-2007 kl. 23:12 |
|
Spørgsmål: Lars |
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
Hej Du kunne jo også tage et kig på KEF og JVC. Højttalere: F.eks. KEF KHT2005.2. Forhandles af Fona. Receiver: JVC RX-D701 anmeldt på recorder her
Redigeret af vipmlo - 26-Maj-2007 kl. 01:18 |
||
![]() |
||
digiboydk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|
Fin pris men jeg ved sgu ikke om de er WAF godkendte,men det må komme an på en prøve :-)
Den ser faktisk fed ud og som ny på dette område, kendte jeg ikke til digital forstærker - men det er vel vejen frem - Er der andre på markedet som er værd at kigge på. Jeg har ikke de store krav til voldsom lydtryk (igen fruen der ikke ønsker det) men mere et krav til at selv lydbilledet/kvaliteten er i top. Man har jo altid hørt at HIFI Klubben skulle være gode f.eks Denon, men hvis jeg kan få det samme i en JVC, så er jeg frisk. Igen det kommer ikke an på om den kan spille Forum op, her er en tegning af stuen. (PDF ca. 3 mb) Jeg har hørt BOSE og jeg er imponeret over deres surround del, men det er jo noget dyrt. Men jeg er åben over for gode råd.... Lars |
||
![]() |
||
pro. DJ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
jeg ville fortrække bose da de giver en maksimal lyd med små højt. har selv bose 301 højt. som min far også har
![]() |
||
(:
|
||
![]() |
||
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
|
De højtalere som KEF sælger har en meget kraftig forstærker til den aktive Sub på 250watt. Og de har en 10" bas med lang slaglængde. Det ser godt ud, men er måske ikke mere end andre.
Men sateliterne har også en diskant , så vidt jeg kan se i midten, det ville ligne KEF at lave det sådan. Frekvensgangen rækker langt over 20000hz, Dem ville jeg se om jeg kunne høre. KEF har altid været ok. Er også ret sikker på de er anmeldte et sted på nettet. |
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
Her er links til et par test af KEF - taler for sig selv Nu har Fona sat dem ned til 2.799 !!! Redigeret af vipmlo - 10-Juni-2007 kl. 02:18 |
||
![]() |
||
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
![]() |
|
KEF, Gallo, helt klart... De spiller bedre. Det er dog to vidt forskellige mht lyd formidling.. Lyt dig frem. Det er det eneste der dur. |
||
![]() |
||
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
![]() |
|
Jeg har et BOSE lifestyle anlæg, og jeg synes det er eminent som surroundanlæg til hjemmebioen. Hvis du vil høre hvad det kan, så prøv for eks. at tage filmen DER UNTERGANG og start med kapitel 2. der er en formidabel lydkulisse. Desuden ser anlægget godt ud. |
||
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
||
![]() |
||
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
![]() |
|
KEF giver jeg ikke meget for.
|
||
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er helt rigtigt - de koster nu kun 2.799 kr. Og vi andre glæder os over en lyd der engang kostede den formidable sum af 8.000 kr. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |