|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() Sendt: 21-Maj-2007 kl. 22:07 |
|
Hej. Ville lige høre om Gallo sættet er langt bedre end logitech'en?
Eller om der er den store forskel? Har ikke forstand på lyd så håber folk vil hjælpe mig :) Har desværre heller ikke mulighed for at komme til at høre nogen af sættene. vh. Frederik. |
||
![]() |
||
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
|
Ingen som kan hjælpe?
De skal bruges til konsol, tv, film og musik. |
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
De tåler ikke sammenligning.
Det vile være det samme som at sammenligne dantax (logitech) plasma med Pioneer plasma (gallo) |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Nu kender jeg ikke det logitech sæt du snakker om. Jeg er ved at teste Gallo sættet lige for tiden, så dem kender. Gallo (eller Nucleus micro) er HiFi lyd som har en imponerende klar lyd. De har virkelig overrasket mig positivt i klarheden. |
||
![]() |
||
alaewin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|
Ehm er Gallo'en ikke også over 3x så dyr? Jeg går også selv og overvejer Logitech sættet til mit nye Toshiba 37"/Xbox 360. Baghøjtalerne skal vel op i hovedhøjde så der skal vel også investeres i 2 stk. højtaler-standere? Nogen der har et godt forslag?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Bendix: Nu har logitech z-5500 fået utroligt meget ros, og du er sikker på du ikke er farvet i din mening fordi det netop er logitech?
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
|
Alene prisen siger jo det hele. Z-5500 har fået ros i forhold til andre lignende, billige, surround sæt, mens Gallo fælleskøb sættet er noget helt andet.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok. Jeg takker for svarene.
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hygom : Det lyder lidt som om du har sat dig lidt ind i det :) Jeg regner med at købe Z5550 - kan det sættes direkte til Xboxen via VGA indgangen? Og er det et fuldt fungerende lyd-system (der kræves ingen former for andet udstyr som feks receiver?) |
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
Jeg har hørt logitech sættet en del efterhånden, det har ikke noget som helst at gøre med highend, det kan ikke måle sig med en ordentlig reciever med gode stabile højtalere. Logitechs lyd er alt for dåse agtigt og uden den korrekte fylde og dynamik samt synkronisering man gerne vil opnå hvis man vælger Gallo i stedet. |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
VGA - nej det er til billeder. De tilsluttes via et optisk kabel (lysleder). Det kan tilsluttes direkte til en XBox, når man har investeret i en "Advanced AV Pack" eller en "High-Definition pack". /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hmmm er du sikker på at et VGA kabel ikke kan gøre det? http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360vgahdcable/ Der er et lille hul i stikket i Xbox360-enden som må være til digital lyd?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |