|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Neonode ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 20-Maj-2007 kl. 19:42 |
Jeg havde bestilt en Toshiba 37C3000P fra Digitalo, men ind af døren har jeg fået en 37C3000PG. Egentlig viste jeg slet ikke denne model fandtes, og jeg ved faktisk heller ikke om det er en 37C3000P. Forvirret? Det er jeg og derfor oprettet jeg lige dette emne. For jeg blev nysgerrig og søgte lidt på google. Ved det fandt jeg ud af, de ikke har de helt samme spec. faktisk virker det til at den model jeg har fået er lidt dårligere, end den jeg skulle have haft, men samtidig er jeg også i tvivl og det bare er div. hjemmesider der ikke er enige om hvad de forskellige tv har af spec. Har kigget i manualen, men desværre uden held. Jeg håber meget der er nogen der vil hjælpe, så jeg enden ved om jeg skal kontake digitalo eller om der bare skal en tudekiks til Spec. 37C3000P: http://www.gateway24.de/evendi.htm?item=8408 Spec. 37C3000PG: http://www.priceminister.com/offer/buy/53857057/Toshiba-37C3 000PG-37-REGZA-C-Series-TV-LCD-ecran-large-720p-HD-ready-Tel evision.html#info Redigeret af Neonode - 20-Maj-2007 kl. 19:42 |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Toshiba har ikke det tv du har fået på deres hjemmeside, kan det være en
mindre design variant du har fået. Den model du fik har den digital tuner? |
|
![]() |
|
Neonode ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Nej ikke så vidt jeg har lagt mærke til. Som en af tingene kan nævnes "næsten" alle sider skrive PG har en kontrast på 1/3500, mens P står til 1/5000 og det synes jeg da der er noget af en forskel, når det skulle være det samme tv. Som en side bemærkning kan det nævnes, at der popper mange norske sider op, når man googler den... Redigeret af Neonode - 20-Maj-2007 kl. 20:01 |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
hmmm skriv en mail til digitalo, skriver du den nu får du sikkert svar i
morgen formiddag. Viser det sig at det tv du har fået leveret er bedre, får du sikkert lov til at beholde det hvis du ønsker det. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er bare bange for det er en dårligere model, hvis der nogen forskel... |
|
![]() |
|
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
Ser nu der også står C3001PG på min C3001P, har aldrig tænkt på det. Alle manualer står der C3001P. Ved ikke om det betyder noget? Leif |
|
![]() |
|
![]() |
Mystisk du også har en G model....På mine manualer står der: c3000 og x3000 Series Redigeret af Neonode - 20-Maj-2007 kl. 20:23 |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
moller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Det er vist nogle franske udgaver af c3000p I "har fået fat i" http://www.toshiba.fr/egp/produit_list.asp?code_categorie=20 &code_famille=86 Redigeret af moller - 20-Maj-2007 kl. 21:56 |
|
![]() |
|
Zeuss ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Ganske interessant.
Jeg var for nyligt i El Giganten, City 2 hvor jeg så på en Toshiba 32WL68PG. Jeg har aldrig fundet den beskrevet nogle steder. Min ide til en forklaring er, at de som med vaskemaskiner og alt muligt andet får navngivet en speciel maskine så de aldrig kommer i problemer med deres prisgaranti. Det er med andre ord et identisk produkt, men man kan ikke finde det billigere nogle andre steder. ![]() /Z |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg det ser det ud til Er der en venlig sjæl der er god til at læse spec. for her er de officelle for mit 3000PG http://www.toshiba.fr/donnees/egp/images/37C3000PG.pdf Og jeg synes der er nogle af de betegnelser der lyder rigtig godt når man læser for 3000P der mangler!!!!! http://www.toshiba.de/consumer/files/product_sheets/37c3000p .pdf
|
|
![]() |
|
![]() |
Slet ingen hjælp at hente?? Har selv gjort lidt, men det er heller ikke rigtig ført til noget.. - Ringet til Toshiba og blev stillet om MANGE gange og endte med at have ved en fyr der var supporter i Sverige ved håndholdte computere, han sagde der ikke var nogen til at hjælpe med LCD skærme og at jeg skulle kontakte min forhandler - Så ringede jeg til Toshiba tec Danmark, som havde en automatisk telefonsvare som sagde de henviste til Elgiganten - Så ringede jeg til Elgiganten, men de kunne ikke svare på det andet end mit tv har 2 scartstik samt er HD-ready feeeeed. Men han gav mig et nummer jeg kunne ringe på som var til Toshiba (Nummeret var til computer supporten i Sverige) - Så viste jeg ikke lige hvad jeg skulle gøre, så jeg ringede til digitalos hotline i Tyskland og fik fat på en som sankket engelsk, han kunne godt se det lød lidt mærkeligt, men han mente bestemt det var det samme TV. Men da han ikke viste mere fik jeg nummert på en anden tysker jeg skal ringe til i morgen, så kunne han sikkert forklare mig noget mere!! aagggggghhhhhh Synes efterhånden det er vildt, det skulle være så svært for at finde ud af, om det TV man har fået nu også er det man har bestilt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |