|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mjmatias2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 20-Maj-2007 kl. 14:13 |
Hej.. Jeg er på udkig efter et højttalersystem, det skal være min. 5.1. med nogle rimelige fronthøjttalere og prisen skal gerne ligge på Max. 8000.- Det skal bruges til musik og film, kører med mediacenter og har en reciever så det er ikke et must. Ved at det er et lidt stramt budget, men SU'en rækker desværre ikke længere. Har kigget på disse: http://www.klausgarde.dk/p147.asp Kan nogen anbefale nogle et af disse, hvilket er bedst? Plusser/minusser. Er der evt. andre anlæg som jeg burde tjekke ud? Håber i har lidt tips..
|
|
![]() |
|
mjmatias2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Jeg beklager!! Havde fuldstændig overset at der er en tråd som omhandler stort set det samme som jeg spørger om længere nede...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |