|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Carsten Selleri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() Sendt: 18-Maj-2007 kl. 10:16 |
Hej! Jeg står snart overfor et køb af et Surround Sound system. Mit budget er 3.000 kr. Det skal bruges til film og Xbox360 gaming. Indtil videre har jeg hørt meget godt om disse tre: Pioneer HTP GS1: http://www.pioneer.dk/dk/products/42/100/42/HTP-GS1/index.ht ml Logitech Z 5500: Samsung HT-AS710:
Er der nogen der har erfaringer med disse tre systemer, og hvad vil være bedst af vælge til film afspilning og Xbox360? Redigeret af Carsten Selleri - 18-Maj-2007 kl. 23:09 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Logitech Z5500 er et sæt man bruger til PC, så det kan du ikke anvende, medmindre, at der er tilslutninger til det på en X-box. Linket til Pioneer er et dødt link. Samsung kender jeg ikke til. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Carsten Selleri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() |
Man kan sagtens anvende Logitech'en til xbox360. Der findes en adaptor til 45 kr. som man kan købe ved siden af |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Med chance for at have gentaget min holdning i 10 tråde så vil jeg råde til at overveje en stereo-løsning indtil man får råd til at udbygge det endelige system til 5.1 Et system til 3000 vil måske give rimelig surround men formentlig "elendig" stereo. I stedet for at gå efter hele sættet med det samme så byg det op lidt efterhånden, så får du udentvivl en langt mere tilfredsstillende løsning.. My 2 cents... |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Enig med Kief.. Med et budget på 3kilo bliver man ked af et surroundsystem. Selv stereo kommer til, at knibe til den pris :( Jeg kan ikke anbefale nogle af de sæt der, men folk omtaler Logi sættet som værende med god lyd.. hvad det så end betyder :) |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Et forslag: Denon AVR-1507. Normal pris kr 2.599 Hifiklubben. Og sætter man så et par concept 1 højtalere til (2x750kr) så har man et ok stereosystem som senere kan udvides til 5.1 Men det er et godt par til omkring dit budget.. |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
![]() |
(Ps. det er gratis at blive medlem, så prisen kan alle få...)
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Hej Man kan også gå ud og finde noget brugt (gul og gratis, dba.dk, ebay etc.). Der kan spares en del penge hvis man kan leve med at det ikke er det nyeste. Skal det være nyt så prøv at se hvad de tager for tingene i England og Tyskland. Venlig hilsen Exlærer |
|
![]() |
|
![]() |
Okay tak for svarene |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |