recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - To  hurtige spørgsmål:
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTo hurtige spørgsmål:

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2569
Direkte link til dette indlæg Emne: To hurtige spørgsmål:
    Sendt: 06-Maj-2007 kl. 12:07
Jeg har lige sat mit mediecenter op, men mangler forslag til, hvilket musikprogram der er bedst at anvende mht. brugervenlighed, smart design og ikke så tungt som f.eks. winamp var.

Jeg mangler også codec så jeg kan afspille mediafiler i PowerDVD. Er det bedst at vælge en pakkeløsning (hvilket skulle være umuligt at komme af med har jeg hørt) eller codec hver for sig (i så fald hvor og hvilke)?

Tak for hjælpen. 
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 00:44
Nu skriver du mediecenter, kunne du præcisere lidt?
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 00:45
Evt. også operativsystem?
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2569
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 08:41
Har følgende:
Kabinet: Antec New Solution NSK2400: 
Ram: Kingston ValueRAM 2 x 1 GB: 
Motherboard: ASRock ConRoe945G-DVI
Grafikkort: NVIDIA GeForce 7600 GT / PCI Express x16 
Lydkort: HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD/Dolby Digital Live. 
Processor: Intel Core 2 Duo E6600 2.4 GHz / 1066 MHz                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                HDD: Seagate Barracuda 500 GB.

Det var ca. det:) Har hørt at ffdshow og AC3 skulle være nok codec, men vil det kunne klare det nye Matroska format?
Til top
birkholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2005
Point: 241
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 08:54
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu