recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Det kan da ikke passe hva??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDet kan da ikke passe hva??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KimSand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Det kan da ikke passe hva??
    Sendt: 02-Maj-2007 kl. 13:59

Efter en lang og meget hjælpsom mail korrespondence med Delphi, syntes jeg at have fundet ud af at man skal have flere abonnementer hvis man vil se/optage flere forskellige kanaler samtidig på stofaxtra og velsagtens også hos TDC.

Det kan da ikke passe hva?? skal vi bare finde os i det

Kan vi ikke finde en vej udenom, så man kan se 1 kanal og optage en anden på den samme maskine.

Jeg vil fra starten sige jeg er helt ny ud i denne verden, så det kan godt være det fra starten bare er et meget dumt spørgsmål.

Hvad med dette setup.. Kan man ikke få en dediceret dekoder og så sende det dekodede signal videre til nogle tunere??

Kom gerne med idéer og forslag.

Til top
marrix Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 14:47

Jeg kender ikke til Stofa, men hos TDC (med Viaccess) kan det godt lade sig gøre hvis man køber en SmartWI. Med den kan man dele sit TDC Smartcard imellem flere tunere/CAM's. Jeg ved dog ikke hvor lovligt det er... SmartWi skulle virke med Seca Mediaguard 1 & 2, Viaccess 1 & 2,
Crytoworks, Conax, Irdeto 1 & 2, men jeg kan dog ikke huske hvad Stofa bruger og om de parrer udfra udstyrets serienumre.

Redigeret af marrix - 02-Maj-2007 kl. 14:59
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu