|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() Sendt: 30-April-2007 kl. 07:49 |
Ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med at finde et surround sæt der passer til px70, evt. med viera link? -dikki Redigeret af dikki - 30-April-2007 kl. 07:50 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej dikki - du er nok nødt til at fortælle lidt om hvor stort rummet er, hvilken type af lyd (musik/film/tale) du primært lytter til, og hvorledes at du prioritere lyd osv.
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Rummet er ca. 20 kvm stort. Det skal sådan set bare bruges midlertidigt som lyd til pengene er til bedre. Havde overvejet et færdig sæt fra panasonic. http://www.technikdirekt.de/main/de/audio/home-cinema/komple ttsysteme/158403/-/Article.html ? Det der sæt? Det er til DVD, playstation og en lille smule lav musik. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej igen dikki. Altså nu har jeg jo ikke hørt anlægget, men i forhold til dine ønsker virker det bestemt fornuftigt. Jeg har et lille Philips anlæg til en stue der er lidt større end din, og det virker perfekt til både musik og film. Og da det kun er midlertidigt tror jeg bestemt ikke at du går glat i byen med Panasonic anlægget, der som jeg kan se også har styring via Viera Andre vil nok mene, at det er bedre med et godt stereoanlæg, end et mindre surround anlæg. Men personligt vil jeg nu ikke bytte. |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay jeg køber det nok så :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |