|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
Nebelong ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2005 Status: Offline Point: 111 |
![]() Sendt: 24-April-2007 kl. 00:36 |
|||
Jeg får min PX70 på onsdag og har i samme moment købt et Logitech Z5450.. Nu skal jeg have tilsluttet disse to og en del andre kilder så jeg får det optimale ud af anlægget og lydkilderne.. Alt i alt har jeg : PX70 (Fjernsyn) Selector Xbox360 Pioneer DVR 630H (Harddiskoptager) Logitech Z5450 Jeg ved at Xbox'en skal tilsluttes med et optisk kabel fra Z5450 til XBOX, men det er også så langt min viden strækker sig.. Og behøver jeg at have lydkabler forbundet med alle tingene for at få lyden ud i højttalerne fra alle lydkilder? Så lidt hjælp ville være kærkommen. :) |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ej! Kom nu lidt..
|
||||
![]() |
||||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|||
Hvis du beskriver dine tilslutningsmuligheder (hvilke stik er der bag på), så tror jeg at folk bedre kan hjælpe dig. |
||||
mvh Christian
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
På selectoren er der et såkaldt "Digital Audio Output" stik, ved ikke helt om selectoren skal forbindes til anlægget? Selectoren er nemlig forbundet til min dvdoptager så der kan jeg jo bare gå over på den AV kanal som man bruger der? Jeg er faktisk ikke sikker på at man kan forbinde PX70 til Z5450, da der kun er optiske og coax stik på anlægget og såvidt jeg ved er der ingen af disse på skærmen.. På DVDoptageren er der et "Digital Out Optical" stik så det er vel bare et optisk kabel der skal til og ligeså på XBOX 360? Så alt i alt er det vel bare to gange optiske kabler? Nogen der ved hvor jeg kan finde 2 gode/billige af slagsen i KBH? |
||||
![]() |
||||
Kane ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
|||
Hvad er Logitech z5450?
|
||||
![]() |
||||
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
![]() |
|||
hej er det ikke bare at tage audia ud fra px 70 mvh Jan b |
||||
Mvh Jan B
|
||||
![]() |
||||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|||
http://av-connection.com/?CPage=PView&ML1=1&ML2=1&am p;ML3=78&ML4=273
|
||||
mvh Christian
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg takker for hjælpen! CNN3 - jeg har kigget på av-connection, men ville gerne have stikkene hurtigst muligt.. Men det er nok det billigste! :) |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |