|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||
josti85 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 10-April-2007 kl. 21:00 |
|||||||||||||||||
Hej forum.. Jeg er den lykkelige ejer af ps3'eren, men har lidt problemer
med at få surround'en ud pga ps3'eren har kun optisk ud, og mit surround system har kun en digital coax indgang. kan man få en adaptor eller noget?? PFT Christian Enoch |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|||||||||||||||||
Du skal anvende en sådan:
|
||||||||||||||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
|||||||||||||||||
er en sådan adapter ikke peberet ? Det må være en gammel surround ting du har uden optisk ??
edit: nej åbenbart ikke - men er der ikke tab af kvalitet i en sådan adapter ?? Jeg så bare en ledning der laver signaler om koster 2.000+ Redigeret af Pade2204 - 10-April-2007 kl. 23:41 |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
josti85 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|||||||||||||||||
Kanon, tak for hjælpen.. har lige bestilt en, koster kun 219kr.. ved ikke om
der er tab af lyd?? Og nej, det er Philips hts 9800W, så det er nyt, men synes også det er mærkeligt at der ikke er optisk ind på den.. |
||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |