|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
friediger ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
![]() Sendt: 07-April-2007 kl. 13:09 |
Er der nogen der har erfaringer med vægophæng fra harald nyborg? Kan det betale sig at købe originalt vægophæng fra panasonic eller er det 1000 kroner man lige så godt kan spare? http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8874&Grp= 410010&n=30100 er der forskel på hvor langt skærmen kommer til at hænge fra væggen?
|
|
![]() |
|
hesselballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Århus N Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Her er et - der er lidt billigere end kr. 1.000,- |
|
De dumme er ikke for kloge.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Tja - nu har jeg ikke hængt mit PV71F op endnu, men jeg har har checket om det fungere sammen med mit Zolid vægophæng fra Aldi til 189,- kr - og det gør det
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
friediger ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
![]() |
Hvis man bare skal have en skærm der hænger på væggen som et maleri er der så nogen grund til at vælge et mærkevare vægbeslag? Hvad med dit Zolid vægophæng Hother, kan man tilslutte en ledning uden at skulle pille skærmen ned? |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej frieder, om man skal pille skærmen ned ved tilslutninger af kabler afhænger jo helt af placeringen af tilslutningerne i skærmen. I mit tilfælde vil det nu nok være lidt svært Det er nu også derfor, at jeg inden jeg hænger skærmen på plads tilslutter alle kabler - så er der ligesom intet problem vel? Og hos mig er alle tilslutninger allerede tilsluttet/benyttet. Om du vælger et mærkevare beslag er helt dit valg. Du skal bare være opmærksom på, om beslaget tillader din skærm at kunne vinkles en anelse (op/ned). Men det kan de fleste. Redigeret af Hother - 07-April-2007 kl. 22:38 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
Jeg bruger beslaget fra HN til min PX70.
Det virker fint. Der er vidst lidt forskel på hvor langt skærmen hænger fra væggen, mht. de forskellige beslag. Mit hænger 8 cm fra væggen. Det var iøvrigt nemt at montere. mvh |
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
![]() |
Vogels VFW065 passer fint til og skærmen sidder kun 43 mm. fra væggen. Ca. 450,- hos Proshop.dk
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
Må den godt sidde så tæt på væggen ifg Panasonic. Jeg mener at de skriver min. 7 cm (men er ikke sikker) mvh |
|
![]() |
|
![]() |
Det er korrekt pipper- der skal iflg. brugermanualen være mere end 7 cm.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
![]() |
Uha. Nu vil jeg ikke håbe det har nogen reel indflydelse, da det er hængt op. Forhåbentlig har de en stor sikkerhedsmargen...
Det er ihverttilfælde pænt og jeg har ikke oplevet, at den er kørt specielt varm her de første par dage. Lad os håbe det fortsætter. Måske er det fordi Panasonic ikke selv har et "tæt til væggen" beslag endnu |
|
![]() |
|
hesselballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Århus N Status: Offline Point: 92 |
![]() |
EFW-6305 sælges - bl.a. hos nbradio - som anbefalet beslag til PX70 - så mon ikke det går an? |
|
De dumme er ikke for kloge.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for feedback - tror jeg vil kaste mig ud i et beslag fra harald nyborg, der er jo ingen grund til at friste skæbnen mht vægafstand Skrurer man egentlig skærmen fast på beslaget eller hænger man det på beslaget? Jeg mener jeg fik fortalt at man på det originale panasonic beslag bare hængte skærmen. Er det samme princip som alle beslag benytter? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |