|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() Sendt: 28-Marts-2007 kl. 13:59 |
Hejsa... nogen der ved hvor jeg kan se dette TV i Odense?
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Mener det var det jeg i sidste uge så i El-Giganten på Gørtlervej. |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Tak - har lige talt med dem. Det er pv62 de har udstillet men kun foden skull evære anderledes? :)
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Ja...det er den samme-EL MUTANTEN kan bare godt lide at deres modeller har egne navne,så slipper man for udgifter p.g.a pris-garantien lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
![]() |
lol - er det rigtigt? haha - det er sku' for grineren!
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
JA......DET ER DIREKTE FRASTØDENDE!! lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja - grineren på den frastødende/absurde måde... Nå - men det er da i det mindste godt hvis man kan se TV'et der :) |
|
![]() |
|
![]() |
Et par yderligere spørgsmål
- Hvad er forskellen på PX60 og PV60? - Hvad betyder det der "E" eller "EH" til sidst, contra "U" i PX60'eren. Thanks |
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
kt radio i asylgade (mener jeg ) har også panaer til udstilling... De er dog ikke til at snakke med angående priser. Men man kan da få en gratis kigger
![]() |
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|
![]() |
|
![]() |
Nå - så var jeg ude og se det. Konen synes det var SUPER grimt, so no chance der :( Jeg skulle aldrig have vist hende AlfaView :D |
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
så vis hende det nye px 70... det kan hun garanteret godt lide...
men så skal du vist til kerteminde eller korsør for at se det udstillet |
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|
![]() |
|
![]() |
hehe nix - han kan ikke lide sorte TV... det som hun bla. ikke kunne lide ved PV60 var den indre sorte ramme... Hun er liiiidt tosset. Tilgengæld siger hun at hun synes Alfaview er decideret fede - det har hun aldrig sagt om noget teknik :D |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |