|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Twist_1000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 27-Marts-2007 kl. 18:58 |
Heey. Jeg er på udkig efter et nyt Lcd / plasma Tv, som jeg skal bruge Sammen med en Kiss Dvd afspiller, Playstation 3, Se En masse tv(bredbånds tv) og tilslutte min bærbar / comp til. Jeg er på total bar bund når det gælder fjernsyn. Kender ikk noget til det. Og der er godt nok mange forskellige, når jeg sidder og kigger. Nogen flinke mennesker der kan anbefale mig et ? Prisen skal ligge i den billige ende, da jeg ikk går vildt op i det, og slet ikk er den bedste til at passe på det. Så 4-7000. Lyder godt i mine ører. Men hvis det er MEGET vigtigt at komme højere op i pris. Så har jeg pengene. Mht. str. Så skal det minimum være 32" (: |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Du får ikke noget tilnærmelsesvis anbefalelsesværdigt under 7k. Du skal op i 8500,-, men så er det også 37" og et af de bedste på markedet.
|
|
![]() |
|
Twist_1000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Kan man virkelig ikke få et ordenligt Lcd / Plasma tv til under 7000kr. ? Jeg er jo ikk ekspert. Står billedet nogenlunde skarpt i mine øjne, så er fjernsynet i mine øjne godt nok til mig. Lyd og design skal jeg ikk bruge til noget. Hvis du fik 6-7000 kr i hånden, hvad ville du så købe ? Og hvilket et ville du anbefale mig til de 8500kr. ? For jeg har pengene. Men synes det er mange penge at bruge på et fjernsyn. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Vi skal helst op på de to-cifrede antal tusinde før man får noget ordentligt fladt. Det er ret ekstraordinært at man nu kan få f.eks. et Panasonic TH37PV60 til 8500,- hos Tape Connection.
Hvis jeg havde 7000,- ville jeg slet ikke købe noget. Jo, et billigt CRT TV at kigge på, mens jeg sparede sammen til noget ordentligt ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad så hvis du fik 7.000kr. og SKULLE købe et, som du skulle bruge til de ting jeg har skrevet. Problemet er jeg skal bruge det til en gave. Men gider virkelig ikke give så mange penge for det. Da det er til en dreng på 17 år. |
|
![]() |
|
hellfishdk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Jeg ville måske nok tage ud og se på et Mirai, jeg synes det har et rigtig godt billede, men jeg har kun lige set det kort i en TDC-butik. Men måske det var et kig værd. |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Kender ikke Mirai, men bare det, at det forhandles af TDC-Butikken er nok til at jeg ikke tror det er særlig godt. TDC er kendt for gamle/dårlige produkter til dobbel pris. Jeg ville hellere aldrig købe noget, hvis jeg kun havde 7.000 kr. men tag evt. at kig på Toshiba, evt. model 32WL66ZS. Det er langt fra kvaliteten på en plasmaskærm, men det er da et bud. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Er Plasmaskærme da bedere ?
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Plasma er bedre på mange punkter, men har selvfølgelig også sine svagheder, som enhver anden teknologi. Plasma giver de bedste farver, kontrast og responsetid, men er ikke god til stilbilleder i længere tid, f.eks. videospil i 4-5 timer om dagen. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
hellfishdk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Det var dog en mærkelig påstand, tdc sælger samme varer som alle andre butikker til stort set samme priser. Vil det sige du heller ikke vil købe mobil telefoner som sælges der? Mirai er et forholdsvis nyt mærke, men skulle efter sigende ha produceret LCD i mange år. Jeg skal ærligt indrømme jeg kun har set det kort, men det jeg så var meget pænt. Pænere end mange andre. Osse designmæssigt er det med de tunge drenge... |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ja. I langt de fleste tilfælde. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har 7000kr. Når jeg læser rundt omkring kan jeg se at mange folk er 100% tilfredse med Lcd / Plasma skærme til under 7000kr, Så må i da også kunne finde et til mig ? Han skal kunne udnytte sin Ps3 på det. Den kan et eller andet, som hans gamle B&O fjernsyn ikke kan :P Så derfor Nyt fjernsyn. Han går ikke op i om det er bedere end det i mener er godt til 15000kr. For det kender han ikke. Han bliver glad lige meget hvad. Så kan i ikke finde mig et som i synes ser godt ud. Til under 7000kr. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |