|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() Sendt: 27-Marts-2007 kl. 01:05 |
DVE fås ikke længere hos Axel. I stedet har de The Calibrator til en 50er: http://www.axelmusic.dk/productDetails/7350011091010 Er det noget der kan anbefales? |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Jo den gør... (endda på lager klar til forsenselse for < 120 kr) Bemærk at der nu er forskel på .com og .dk siderne mht. sortiment. Ikke-R2 titler kan kun fås på .com siden. Forklaringen er vist nok at .com butikken trækker pengene på kortet (Visa eller Mastercard) ved bestilling og ikke ved afsendelse. Det må de ikke med dankort. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Interessant. Så er spørgsmålet nærmere, hvilken skal jeg vælge? |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Så syntes jeg bare for forvirringens skyld at du også burde overveje The ISF HDTV Calibration Wizard (vises nederst) den er meget enkel at bruge, det afhænger naturligvis efter hvor meget tid og teknisk kunnen man besidder.. jeg har både DVE og ISF HDTV og der syntes jeg klart at det er sidstnævnte man hurtigst og nemmest kommer til et godt resultat, dog skal du være opmærksom på at du får en masse andet med på DVE som du kan bruge til indstilling af eks surround anlæg og indretning af rummet. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Kan ISF købes i DK? Er der nogen af de tre alternativer, der ikke duer til CRT? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |