|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |||
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() Sendt: 13-Februar-2007 kl. 14:17 |
||
Flyttet fra: Philips 9731 fejl på skærm & brummen
Redigeret af Ole - 23-Februar-2007 kl. 10:14 |
|||
Moderator, recordere.dk
|
|||
![]() |
|||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
||
Øv ingen usb nøgle hjemme
|
|||
![]() |
|||
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
||
jeg har lige smidt den på en usb men ved sku ikke om jeg tør prøve den da der ikke står hvad den retter |
|||
![]() |
|||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
||
Philips har jo ansvaret, ellers kan du installere den tidligere version, hvis du har den liggende. |
|||
![]() |
|||
Jimmi Jappe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
||
Hvorfor fander skriver de ikke hvad den retter af fejl?
|
|||
Panasonic TX-P50VT20EA
Panasonic DMP-BDT310 Denon DVD 3910 Denon AVR-3808CI PS3 320gb hdd iMac 24'' iPhone 3GS 16gb iPad 2 32gb WiFi + 3g |
|||
![]() |
|||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
||
Nu har jeg kigget lidt rundt på nettet og den nye update skulle fixe Ambilight problemet i 1080i. Hvad der ellers er fixet har jeg ikke fundet noget om endnu, men opdaterer hvis jeg finder noget |
|||
![]() |
|||
O_Brinck ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
||
Mit ambilight funker nu ved 1080I input. Lækkert at langt om længe kunne se Topgear optaget på MCE og et ambilight der virker...Så mangler vi bare det sidste Philps |
|||
Philips 37PF9731 ( repareret version...virker endnu)
MM-Vision MC 300 HDMI Denon AVR-1707 med B&W højttalere |
|||
![]() |
|||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
||
Hvad er der efterhånden tilbage af fejl - kunne være meget rart lige at få et overblik? |
|||
![]() |
|||
AllanHvass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
||
Kraftig dithering / macro blocking i glidende overgange af mørke farver, specielt blåt-til-sort. Måske greenline problemet, har dog ikke selv oplevet det. Men godt at se, at de får rettet disse ting også. Måske ender det med at blive den næsten perfekte skærm alligevel, når først panelet er skiftet. Redigeret af AllanHvass - 23-Februar-2007 kl. 10:30 |
|||
Med venlig hilsen
Allan Hvass |
|||
![]() |
|||
O_Brinck ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
||
Så vidt jeg ved, så er panelet/skyggerne det eneste problem som skulle være tilbage |
|||
Philips 37PF9731 ( repareret version...virker endnu)
MM-Vision MC 300 HDMI Denon AVR-1707 med B&W højttalere |
|||
![]() |
|||
HAbild ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Spain Status: Offline Point: 25 |
![]() |
||
Vedr. denne software version, så er jeg rimelig sikker på at den har været tilrådighed et stykke tid. Det skulle da lige være med mindre at Philips vælger at kalde filen det som den tideligere version. Jeg downloaded allerede denne fil i 2006 så vidt jeg husker. Skulle der være nogen der ligge inde med samtlige versioner hører jeg gerne fra jer. \Vh Henrik Abild
|
|||
\Vh
Henrik Abild Philips 37PF9731D LG RH200MH |
|||
![]() |
|||
AllanHvass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
||
HAbild> Det er denne du skal hente: http://www.p4c.philips.com/files/3/37pf9731d_10/37pf9731d_10 _fus_eng.zip Den kan du næppe have haft siden 2006 da den er datomærket med 20/2 2007. Og det er også et helt nyt versionsnr. 0.87.0.0. Glæder mig til at få min skærm tilbage på et tidspunkt, så jeg også kan teste den. Surround ambilight ved 1080i er ret vigtigt for mig da jeg kører Media Center op mod skærmen i den opløsning med 1:1 pixelmapping. |
|||
Med venlig hilsen
Allan Hvass |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |