|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
simon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2004 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 10-Marts-2007 kl. 14:02 |
Jeg er på udkig efter et VGA kabel der skal forbinde min PC med min 40" LCD skærm. Men i de forretninger/forhandlere jeg har set står der på VGA-ledningen "egner sig bedst til max. 17" skærme". Er der forskel på VGA ledninger afhængig af LCD skærmstørrelsen ? og hvor pokker findes der VGA (han-han) til 40" skærme |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Der findes (mig bekendt) ikke forskellige VGA kabeltyper afhængig af LCD skærmen, men er bestemt forskel på kvaliteten af kablerne. Kabler køber man ALTID på nettet, så tag at kigge her: http://www.av-connection.com/?SPage=VGA-XGA_Kabler Alt efter hvor langt kablet skal være, så ville jeg nok vælge ClickTronic til korte afstande (mindre end 2 meter) ellers ville jeg købe et Lindy High-End kabel. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
sussie ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Jeg har et Sandberg DOBBskærmet 10 meters VGA kabel til salg for 125 kr. Hvad mener Sandal om dette. Det er vel godt nok, og det begynder med samme stavelse som dit navn?
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Kender ikke meget til Sandberg, udover at de laver computerudstyr. Det er nok et udemærkede kabel, men det er nok ikke ligefrem high-end. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
sussie ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
OK, jeg skal i sandhedens interesse sige at jeg ikke selv er imponeret over kvaliteten, men troede at dette galdt for VGA generelt. Nej over DVI udgangen på min ny-indkøbte ALDI Medion Laptop (og ind i TV'ets ditto indgang) bliver billedet langt klarere
Redigeret af sussie - 10-Marts-2007 kl. 15:20 |
|
![]() |
|
![]() |
VGA er analogt, mens DVI er digitalt. Derfor er DVI bedre, men man kan godt få et udemærkede billede med VGA. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |