|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Panacea73.dk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() Sendt: 06-Marts-2007 kl. 09:32 |
http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=306462
Samsung LE-32M71B Er et nyt tv fra Samsung som jeg overvejer kraftigt - prisen er under de 10.000,- som jeg kan gå med til - har pt. Mirai, så det kan kun blive bedre. Nogle der har erfaringer med dette Samsung?, eller bør jeg overveje et andet, da det hovedsagligt skal bruges til spille-tv. |
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() |
Jeg har et LE-40R71B og jeg er overlykkelig for mit.
Udover at det har super billede, så er designet også bare lige i øjet.. Der halter mange af de andre mærker synes jeg. men kig på lidt forskelligt. hvis du ikke går så højt op i designet, så skulle Toshiba vist også være godt. og billigt. |
|
![]() |
|
Panacea73.dk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Tak for hurtig feedback - Må tilstå at billedet er det vigtigste, men for mig at se, er data på tvét ganske godt.
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Glem data.....de er sjovt nok altid flotte på SAMSUNG Kig på billedet,og køb hvis du kan lide hvad du ser. lrev
|
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Er nu bestilt *hehe* Syntes prisen var okay.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Nu skal jeg jo ikke blande mig, men hvorfor bestille M71 når du kan få N71 til billigere penge, og samtidig få et bedre tv? ... M71'eren har noget 100Hz crap som alligevel skader mere end det gavner, så kan du nå det, så kig efter N-modellen i stedet for... og spar penge! Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Hvis man er til Samsung, så bemærk også, at de nye modeller begynder at blive introduceret fra april. Det er tre nye serier, S8, R8 og M8. Læs mere om dem her: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id =1172565063&
|
|
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |