|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bkhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() Sendt: 05-Marts-2007 kl. 17:58 |
Hejsa. Jeg overvejer at købe et Samsung ps42q7 på amazon.de til ca. 8000 kr (jeg har en slags tilgodebevis) Normalpris = 8500 ca. Men hvordan og hvorledes med kvalitet via kabeltv? Er det ok? Og hvilken afstand skal man sidde fra det ca? Jeg tror der er ca. 3,5 meter. Ifølge denne tabel kan det lige gå eller hvad? Redigeret af bkhansen - 05-Marts-2007 kl. 18:51 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Som det er sagt nogle gange : "Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb" ? ? Har selv brændt fingrene på dette TV, - og fraråder den hver gang . GLEM Samsungens meget tiltalende design,og køb noget andet.Min "bytter" - en sølvgrå Pana600 (m "slanger") - er klasser over det billede jeg havde på SamsungQ7.Og der er mange andre der har haft problemer.Jeg ved godt,at nogle også tilsyneladende er godt tilfreds.Men det er ikke risikoen værd,at købe lige præcis denne model i Tyskland, - m mulighed for at skulle anvende returretten ! Det kostede i hvert fald mig selv både penge,frustrationer og besvær. Og vi er meget tæt på lancering den nye Pana70,som også er sort og ikke voldsomt dyrere. |
|
![]() |
|
bkhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() |
Jeg skal bare have et middel tv, men det skal være 42". Er ligeglad hvad det hedder, det må bare ikke koste over 10.000 kr. Og ja, man kan jo vente og så bliver de billigere og så videre. Så kan man vente i al evighed. Men hensyn til at brænde nalderne ved køb af TV i tyskland, så tror jeg ikke det bliver noget problem. Amazon henter det på min arbejdsplads i tyskland hvis der er noget galt med det. Så returret ved amazon er vist ganske fint når de selv henter det ? Man kan også selv sende det ind til Samsung hvis der er pixelfejl eller andet i vejen. Men hensyn til Pana70 ... Så lyder det meget interesant hvis prisen er nede omkring de 10.000 ? |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Hvis du er bosiddende,-eller arbejder i Tyskland er udgangspunktet selvfølgeligt noget anderledes mht køb og retur.Men det ændrer ikke ved,at jeg stadig synes,at det er et tvivlsomt produkt.Og jeg tror forøvrigt ikke,at importøren i Tyskland kører m 0-tolerance mht pixelfejl ? Du har ret, -at man kan vente sig selv ihjel ! Men fakta er,at Panasonic og Pioneer i en rum tid har sat standarten for markedets bedste plasma tv. Og Panasonics spritnye serie er sat til lancering ca midtmarts.Det er altså meget tæt på nu ! Og prisen i Tyskland bliver vist også meget tæt på de magiske 10.000kr . Ellers ville jeg vælge LG, Hitachi og NEC.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er ikke bosiddende i tyskland - arbejder der bare :-) Med hensyn til 0 tolerance til pixelfejl - så skal ærligt indrømme jeg ikke kan huske hvad han sagde. Kan du anbefale nogle modeller så? (Har oprettet et andet indlæg) http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21430&PN=1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |