|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() Sendt: 03-Marts-2007 kl. 10:37 |
Hey Dette er måske lidt out of topic her, men har fået meget hjælp her førhen til tv-skærme, så måske der også er nogen her der har styr på PC skærme. Som overskriften siger leder jeg efter en ny skærm, der primært er til kontor brug men muligvis også lidt langsomme spil. Findes der en skærm der opfylder disse krav? På forhånd tak Eventuelt er der nogen der har en skærm der opfylder disse krav, som de er specielt glade for høre jeg meget gerne fra jer :) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() |
Tja det var en mulighed, men synes ikke den virker til at have så god en kontrast.. har kigget lidt på denne skærm http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=216475 Den har en kontrast på 1600:1 og en respons til på 4ms Den skærm du har nævnt har den nogen fordele, har du selv prøvet den? men ellers mange tak for linket :) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Nej, jeg har ikke behov for en skærm, da jeg har en Laptop. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Jeg har prøvet begge skærme - Viewsonicen er lige tilbageleveret til Elgiganten, jeg har beholdt LG-skærmen. LG'en har et mere naturligt billede og så er den meget flottere når den ikke er tændt - Viewsonic er direkte grim synes jeg, og så har jeg opgivet at bruge de indbyggede højttalere i den: de var utroligt ringe og betjeningen via menuen til at skrue op og ned for lyden var helt vildt besværlig. LG'en har dog slet ikke højttalere indbygget. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |