|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
multi19 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2005 Status: Offline Point: 64 |
![]() Sendt: 22-Februar-2007 kl. 00:41 |
Hey.
Skal ha et nyt lcd tv, har set på de 2 her skal forresten kun bruges til tv ! Samsung LE-32M71B Samsung LE-32N71B er det værd at smide 1500 kr mere efter m som har 100 hz ?? På forhånd tak for hjælp Mvh Jakob... |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Når du kun skal bruge din skærm til tv, hvorfor så ikke fået et bedre billede med en plasmaskærm, f.eks. Panasonic PV60 til 9688,-.
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
Super seje skærme begge!!! For at svare på dit spørgsmål: Jeg ville ikke tage M-modellen m de 100Hz da 9 ud af 10 slår det fra pga underlige skygger osv!!!
|
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
alpinestar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Hej
Jeg har N71 og er generelt godt tilfreds med den!! Står skide flot på DVD, men den kræver et godt TV signal! Mit er ret dårligt, så skal have fat i en selector boks. Du kan se min i action i denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=19753& PN=1&TPN=11 Redigeret af alpinestar - 22-Februar-2007 kl. 10:08 |
|
![]() |
|
multi19 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2005 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Tak for hjælpen, ikke for at være utaknemlig men har faktisk fundet et nyt tv som jeg er lige ved at bestille ! hvad siger i til det ?
![]() |
|
![]() |
|
MIDO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
prøv lige at kigge lidt på den her tråd og andre http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21000& PN=1&TPN=500 |
|
Michael
|
|
![]() |
|
![]() |
Har skam set at der har været problemer, men så må den ryge retur man vælger vel ikke tv på bagrund af der kan være fejl på håber i kan hjæpe lidt mere, det haster ;-)
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
JVC LT-32X70 er også værd at kigge efter - der står et supergodt billede uanset kilde og lyden fra fjernsynet er også noget af det bedste på markedet.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Andre tråde ang 32"? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |