|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() Sendt: 18-Februar-2007 kl. 12:16 |
Hejsa Nu fik jeg gravet frem for hukommelsen hvad det var jeg så for noget tid siden og her er det..: http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2006/0830092148.htm Er jeg den eneste som irritererer mig over, at han nævner fladskærme over en kam og ikke definerer forskellen mellem plasma og LCD ? Først til sidst nævner han LCD, men han nævner ikke Plasma, og når Hr og Fru Jensen ser det indslag så vil de jo tro, at ALLE fladskærme er så ringe som den Philips de tester.... og at fladskærme = LCD. Jeg havde lidt håbet, at en ekspert som ham Henrik havde været lidt mere saglig... eller hva?
|
|
![]() |
|
renevk67 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 148 |
![]() |
Det er jo tv. Så man kan ikke regne med at de gider bruge tid på at gå i dybden mendmindre der er en vis underholdningsværdi. Desværre er det sådan og jeg er enig med dig i at det er for galt.
|
|
Renevk67
Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think) |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Måske man skulle skrive et brev til dem, selvom det er længe siden indslaget var bragt.. |
|
![]() |
|
sussie ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Det er generelt et meget ringe program med et hæsblæsende tempo, og ingen verdens mennesker ser det.(mere en een gang) Jeg husker også engang de havde et vagebræt på et gammelt stuegulv, og udråbte det til en skandale, uagtet at det er helt normalt at gulve er lidt skæve, især gamle gulve.
Men vi ser altså her den nordkøbenhavnske kultur for fuld udblæsning, landets største provins, fjernet fra sit kulturelle ophav, udbrede sig om ting, de ikke har forstand på. Det er bare at ignorere, hvilket de fleste også gør. Redigeret af sussie - 18-Februar-2007 kl. 13:14 |
|
![]() |
|
renevk67 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 148 |
![]() |
Skriv bare. DRs medarbejdere er rimelig gode til at melde tilbage, så måske har det en effekt. Og Sussie hvis jeg ikke vidste at rabatten bliver lavet af Århus DR-afdeling ville jeg give dig ret. Men den slags findes altså også i østjylland. Redigeret af renevk67 - 18-Februar-2007 kl. 13:19 |
|
Renevk67
Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think) |
|
![]() |
|
![]() |
Ja... jo... skal lige skumme lidt mere i kaffen så kan det være jeg skriver
![]() |
|
![]() |
|
sussie ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Ok, jeg forvekslede med Kontant. Men det ser ud til at Rabatten har sløjet meget af på den efter ham der lægesønnen fra Aalborg er holdt op
|
|
![]() |
|
![]() |
Kontant er også bunden.Der er det virkelig kun journalisten der har ret og ingen anden. Meget troværdigt.
|
|
Renevk67
|
![]() |
|
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
Tag disse programmer som det det er! underholdning, som kan være en appetitvækker til at gå nærmere ind i et emne
![]() ![]() |
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tager programmerne for det de udgiver sig for, at være. Forbrugerprogrammer med nyttig information. Og når informationen så fejler ved, at være bevidst fejlagtig, så skummer kaffen altså over. Og jeg drikker ikke engang kaffe, så det siger ikke så lidt Jeg kunne være ligeglad, men det er mig der skal kæmpe til enhver familiekomsammen med, at diskutere med en flok der har set omtalte programmer og nu føler sig godt rustet og bare mener jeg er forkert på den, for de har jo selv set det på TV..... |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Der er desværre for mange dårlige eksperter på TV - især indenfor forbrugerelektronikken. Og hvis de baserer deres primære viden på fabrikanternes farvede oplysninger, så forstår man det godt. Its a jungle out there... Men en ting er de generelt enige om. Plasma er dårligt, LCD er bedre og snart kommer det bedste (SED, Laser-TV ect). Og som forklaring på hvorfor plasma er dårligt, lyder forklaringen at det bruger for meget strøm og har problemer med burn-in. At de så ikke bruger mere strøm end LCD i dag og - korrekt justeret - viser de mest naturtro billeder er der ingen interesse for at vide. Tilbage er burn-in som er rigtigt nok - i en vis udstrækning. Man bør ihvertfald vide hvad det er, hvordan det kommer og hvordan man får det væk igen, inden man køber plasma. Men den type nuancer er der ikke plads til på TV. Det er hurtige "punch lines" og så videre til næste emne. Et helaftens program om at købe TV sælger ikke biletter /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Kunne de så ikke lade være? Ingen løsning er bedre end en halvhjertet løsning IMHO. Argh jeg forlanger nok for meget. :-( |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |