|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hkochnielsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 16-Januar-2007 kl. 19:49 |
Fik mit Samsung PS50C7H idag - HOLD DA OP det er stort ! TV = OK, DVD = OK, Mac = Argh ! Jeg har sat det til via den almindelige 15-pins analog indgang som er på skærmen. Men ak - når jeg bruger "PC mode" (her med en Mac) så er den øverste linie pixels ødelagt .. Det er KUN når jeg kører med PC'en, og resten af skærmbilledet står helt fint .. Jeg kører 1360x768 - og har prøvet alle opløsninger uden ændret resultat. Jeg har prøvet at rykke rundt på billedet (i top) men Mac-billedet "glider ind under" linien med "ødelagte pixels". Er der nogen der har et rigtigt godt bud på hvad det skyldes ?
|
|
/Henrik Koch Nielsen |
|
![]() |
|
hkochnielsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Prøvede lige at sætte den bærbare til på samme indgang - samme resultat, blot med primært grønne pixel-linie. Pillede også lidt ved opløsning og hertz, men uden nogen forandring ..
|
|
/Henrik Koch Nielsen |
|
![]() |
|
MR.Kluk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Hej Hkochnielsen Venter stadigvæk på mit Q7h, Vidste du at tilslutnings mulighederne ikke er ens på C7H/Q7H Ang. dit problem er jeg ikke den rette. Tillykke med din skærm MVH |
|
![]() |
|
![]() |
Nope - hvad er forskellen ? |
|
/Henrik Koch Nielsen |
|
![]() |
|
MR.Kluk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Prøv at printe de tekniske data ud på begge modeller og sammenlign (tilslutninger) er skærmen ellers fed ???????
Mvh |
|
![]() |
|
![]() |
Tilslutninger : Jeg kan ikke se forskel; jeg har lige sammenlignet dem. Er det noget du ved, eller noget du tror ? Mht. skærmen så virker den ganske god; synes jeg da - men det er også min første store skærm - så mit sammenligningsgrundlag er ikke så godt. 50" er virkeligt stort; nok lige noget man skal vænne sig til. Jeg synes at mit almindelige TV-signal virker ganske godt, selv når det blæses op i 50" - så lige DR TV-avisen og de sender jo i 16:9 - ganske imponerende, og meget pænere end mit 7-8 år gamle Sony 29" CRT. Jeg savner lidt flere konfig muligheder i opsætningen af TV'et; men det er ikke så kritisk endda. Og så lurer jeg lidt på en "hyletone". Det virker som om, at når der er >25-30% hvidt/meget lyst på skærmen, så giver hyler den lidt. Jeg ved ikke helt om det er til at slippe af med .. noget du er stødt på ? (har læst om ?)
|
|
/Henrik Koch Nielsen |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Prøv www.pc-lager.dk og sammenlign de to skærme på tilslutnings mulighederne. Måske en svipser fra deres side (ang. forsk. !!) Har haft tre 50" men aldrig bemærket "lyde" som ikke skulle være der. Glæd dig til at se film på skærmen,,, noget af en opgradering fra en 29" CRT. Lad mig endelig hører fra dig om skærmen, venter stadig på min Har en 50" i stuen nu, foreslog konen at den kom ind i soveværelset Mvh |
|
![]() |
|
![]() |
Er der ikke nogen der kan hjælpe ? Hvis man har et lignede TV, kunne man LIGE sætte en PC/laptop til VGA indgangen og se om der en fejl-linie i toppen ? Og det her med "hyletonen ved hvidt" - noget andre har bemærket på andre TV ?
|
|
/Henrik Koch Nielsen |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej hknielsen - jeg har absolut ingen forstand på pc overførsel til tv. Men alligevel, kunne man forstille sig, at det er en fejl i signaloverførslen eller i stikkene?
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Ivanovich ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 103 |
![]() |
Har det samme med min 42" af samme model. Men det er kun når det er skrivebordet jeg overfører. Når jeg kører video i fuldskærm er der ikke noget, eller den første gang var der en 5-10cm bred grøn streg i højre side, men den gik væk da jeg skiftede til manuel 16:9. Ingen problemer med video, og desuden er det nok ikke så smart at føde din plasma med stillestående skrivebords eller program billeder.
På mit Geforce nvidia kort kører jeg med clone skærm og video overlay. Så kører det. Mvh Ivan |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Hyletone i forbindelse m hvidt er et velkendt fænomen.På Pioneer skærme kan man vist eliminere det v at ændre frekvens, men den mulighed har du sikkert ikke ? PAS PÅ m pc tilslutning i almindelighed,og mens TV-et "køres ind " - i SÆRDELESHED ! ! Skru meget ned for kontrast de føste ca 200 timer. Du vil blive forbavset over hvor hurtigt øjnene vænner til at 50" er normal størrelse for et TV ! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |