recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sharp LC32RA1E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSharp LC32RA1E

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wc-kenno Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Emne: Sharp LC32RA1E
    Sendt: 17-Februar-2007 kl. 19:35

Jeg har nu haft fornøjelsen af at låne et Sharp LC32RA1E i en uges tid, mens jeg venter på mit 42XD1E fra Sharp.

http://www.sharp.eu/cps/rde/xchg/SID-0A0A4384-22E4FFD4/dk/hs .xsl/18_599_31363433_DAN_HTML.htm

I denne uges tid er tv'et mest blevet brugt til at se alm. kabel tv og dvd film (min datter på 1½ elsker Pingo og sønnike på over 4 år ser Emil fra Lønneberg og bander som en havnearbejder!!) og jeg må sige, at jeg er ganske imponeret indtil videre. Lyden er dog ikke noget at prale af, men er dog til at leve med.

Manden i huset (det er så undertegnede) har set masser af fodbold fra både Kanal 5 og fra 3+ - og det ser sgu da meget godt ud. Har ellers hørt så meget snak om ghosting og pixelering mm. Måske er det også mit utrænede øje, som ikke kan se noget som helst. Der var dog en enkelt gang hvor billedet hakkede under en langsom panorering på en fusket dvd film (læs: brændt). Men jeg er ganske godt tilfreds og jeg kan umuligt forestille mig at den nye skærm, som jeg modtager er dårligere tværtimod... En tilfreds førstegangs lcd bruger...

Eller kommer "problemerne", når visse (jeg håber ikke sharps gør) lcd skærme kommer op omkring 42"??

Redigeret af wc-kenno - 17-Februar-2007 kl. 19:39
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2007 kl. 20:34

Problemet er der, især på den skærm du har til låns - jeg har set den i funktion og jeg blev ærligt talt skuffet. Det var den jeg gik efter, men da benovelsen over et fladt TV havde lagt sig, begyndte jeg, at se alle fejlene. Pixellering, grønligt skær, uskarpe undertekster. Øv.

Det Sharp du venter på er klasser bedre og til overvejende konsolbrug er det en fed skærm. Til film er der dog andre der ville være, at foretrække istedet.

Glæd dig til din nye!

Til top
wc-kenno Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2006
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2007 kl. 20:57

Jeg sidder ind imellem og kikker specifikt efter de ting du nævner, men jeg synes ikke det er så slemt, som du beretter....

Jeg er nu ganske godt tilfreds og betragter egentlig mig selv som værende rimelig kritisk, når det kommer til fjernsyns kikkeri og andet hardware mm...

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2007 kl. 21:11

Så lad endelig være med, at sætte den ved siden af dit kommende TV.

Bevares, det er heller ikke så jeg var ved at brække mig.. men det var der. Og da jeg først havde set det var det desværre for tydeligt.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu