|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Jazzy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2007 Status: Offline Point: 60 |
![]() Sendt: 14-Februar-2007 kl. 22:58 |
|
Hej derude, Jeg har købt et LG LB2R LCD TV - har tidligere haft et LB1 - og vil nu benytte muligheden for at tilslutte min PC til TVet! Mit problem er, at jeg ikke ved hvilken type kabel jeg skal bruge, og i modsætning til dengang jeg købet LB1eren, hørte det ikke med til LB2eren. Håber I kan hjælpe mit lidt på vej. På forhåndt tak, Jazz! Redigeret af Jazzy - 14-Februar-2007 kl. 23:11 |
||
Få en gratis pokerbog på texaspoker.dk
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Kan lige tilføje, at det et en ganske alm. bærbar computer der skal tilsluttes - ikke noget fancy. Jazz! |
||
|
||
![]() |
||
-sg- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
|
På http://avconnection.dk/ findes en kabel wizard. Den kan trylle noget hjælp frem. For øvrigt har firmaet fremragende service omkring deres leveringstider. -sg-
|
||
![]() |
||
![]() |
|
hey hey hey, Super fedt. Tak for hjælpen. Vil tro det er sådan et jeg leder efter: http://avconnection.dk/?CPage=PView&ML1=1&TransportG roupID=9&DirID=3&SPicID=1431&DPicID=958 Jazz! Redigeret af Jazzy - 14-Februar-2007 kl. 23:55 |
||
|
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Mon ikke din skærm også kommer med en VGA indgang? ... ellers ja så er det kablet du skal bruge... VGA er analog og DVI digitalt, så du får ikke det store ud af at omforme fra analog til digital i kablet. |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
![]() |
|
OK, Det vil jeg lige prøve at undersøge. Det må jeg stå et sted i manualen! Jazz! |
||
|
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Du har et hd-15-stik på dit tv. Det er et analogt stik. Du har også to HDMI-stik. De er digitale... Du har sikkert ikke et DVI-stik på din bærbare, så brug bare din hd-15 (vga)! Det er et almindeligt, analogt skærmkabel. Altså et af de gamle... HVIS du har et DVI, så kan du benytte et DVI->HDMI kabel. Venligst Søren Redigeret af Breddam - 15-Februar-2007 kl. 01:21 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Søren, Tak for det. Kan du i øvrigt forklare mig hvad følgende betyder: (RBG PC/DTV) Jazz! |
||
|
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
RGB betyder noget i retning af en RedGreenBlue fra pc til tv... 'D' kunne være digitalt tv...
![]() ![]() Er det noget fra manualen? Venligst Søren |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Søren, Nej, det står bagpå TVet. Vil tror det er der PCen skal tilsluttes? Det ligner det skærmstik der også er i en computer. Jazz! |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() Så'n et almindeligt skærmstik... Brug det med pc'en, som før omtalt. Du har sikkert et kabel liggende (?) vh s Redigeret af Breddam - 15-Februar-2007 kl. 14:38 |
||
![]() |
||
![]() |
|
OK, Det køber jeg. Også en del billigere end det andet. Tak for den hurtige response drenge. Jazz! |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |