|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jema ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 13-Februar-2007 kl. 16:16 |
Står lige foran køb af lcd-tv. Er lidt i tvivl om det skal være M71 eller M91. Er der nogen her der har erfaring med begge lcd'er og er der en forskel som retfærdiggør forskellen. Håber på svar fra jer |
|
![]() |
|
cannavaro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Tja, M91 har flere fordele, blandt andet en ny teknologi kaldet LED, som giver dig større kontrast, et generelt flottere billede, med mere knald på farvere (måske for meget) længere levetid og lavere strømforbrug.. Farverne som sagt kan dog til tider virke lidt for skarpe, i forhold til en basis fabriksopsætning af henholdsvis LCD eller Plasma-skærme men så kan man jo selvfølgelig justere det efter eget behov.. Personligt ville jeg vente til prisen faldt, men okay, Electric city (Den i Taastrup) har sat den ned til omkring 23.000, i forhold til normalprisen på 30000, fordi de lukker ned.. Man kan lige så godt udnytte det Jeg var selv ude og kigge lidt, for bor lige ved siden af, og jeg kunne sagtens se forskel, men spørgsmålet er om man ikke skulle vente lidt, for Phillips og Lg vil jo også lave LED skærme, og er vist snart færdige.. Læste nyheden her på siden:) Det er jo altid sjovere at sammenligne flere skærme med hinanden, og har en følelse af, at Ihvertfald Phillips nok skal få spyttet en god LED skærm ud på markedet. |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
Hej Jema! Det tyske blad Heimkino er stort set begejstrede for M91 og giver den karakteren : Spitzenklasse = Topklasse. Deres højeste karakter er dog Referenzklasse. Det bladet nævner som eneste svaghed er billedforbedrings teknikken som dog kan slås fra! Jeg har ikke selv set aparatet, men syns det lyder spændende med LED-teknikken!! Tror lige jeg vil tage et smut i Electric City og se på det! PS: kan købes til ca 20000 på nettet. http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid= LE%2D40M91B Redigeret af Pede8000 - 14-Februar-2007 kl. 08:50 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |