|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() Sendt: 12-Februar-2007 kl. 15:18 |
||
![]() |
|||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
||
Har hørt at de bruger Panasonics 9. generations plasma paneler. Ved du ikke om det gælder det nævnte TV men det er da et godt bud.
|
|||
![]() |
|||
Tortex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
||
Plasma - men det er blot et vildt gæt Det eksklusive 50-tommers plasma-TV er allerede til salg i de amerikanske butikker. Lige som i USA bliver der i Europa mulighed for levering med indbygget harddisk og PC-baseret mediecenter |
|||
![]() |
|||
guvernator ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Status: Offline Point: 176 |
![]() |
||
Det eksklusive 50-tommers plasma-TV er allerede til salg i de amerikanske butikker. Lige som i USA bliver der i Europa mulighed for levering med indbygget harddisk og PC-baseret mediecenter. |
|||
![]() |
|||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
||
Plasma D9 generation |
|||
![]() |
|||
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
||
Nå ja der står plasma. Det gik lidt stærkt Nå men anyway. Endnu et point til plasma teknologien. Ser vi mon en revival efter LCD hypen??
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Panasonics? Billedet ligger sku da et Alfaview gør det ikke? |
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
||
Mig bekendt skiller B&O de 2 teknologier således, at der kun produceres LCD i de "små" størrelser, - og fra om med 50" tar plasmateknologien over ?
|
|||
![]() |
|||
guvernator ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Status: Offline Point: 176 |
![]() |
||
Nej det er panasonic... end of story |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hey. Jeg udtrykte mig nok ikke klart der. Jeg mente at det billede der er af et TV på B&O's hjemmeside, ligner designet på et Alfaview, med den der aluramme?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvis noget stjæler design er det nok alfaview... B&O Kan sagtens finde ud af at designe selv...:) Så vil sige at alfaview efterligner designet på b&o og ikke omvendt. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Man skal godt nok passe på hvordan man formulerer sig herinde. Jeg insinuerer på ingen måde at B&O efterligner Alfaview. Påpegede bare at jeg synes deligner hinanden
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |