|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
onetime ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 12-Februar-2007 kl. 00:13 |
Hej, jeg står og skal købe et 37 tommers LCD og har kig på et AlfaView:
Alfa-View Alfa-View DELUXE HD V-LCD Det skal være et 37 tommer, og må ikke koste mere end: 13.500 Kr. Nogle med erfaringer? Bør jeg vælge et andet, er der bedre skærme på market til mindre eller samme pris? Har ønske om det helst skal skal have anden farve end sort! Plz hjælp!! Onetime |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg kiggede selv på omtalte inden jeg fik en flad (altså TV), og jeg blev jaget væk af dem der vidste mere om det end jeg. Jeg blev rådet til, at købe et PV60 fra Panasonic når jeg bevægede mig rundt i det prisleje. Hvis du ikke vil have større end 37" har du TV for 9700,- ca. Hvis du spiller meget konsolspil eller skal bruge den til computerbrug, så ville jeg nok vælge en LCD model istedet for. |
|
![]() |
|
onetime ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Det skal hovedesalig bruges sammen med mit mediecenter...
Så det skal være LCD... :) |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Hold dig fra ALFAVIEW-tag en "søger" på navnet i forum-så skal du se løjer. lrev Redigeret af lrev på jobbet - 12-Februar-2007 kl. 07:22 |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja jeg kan se der er en del indlæg og blande meninger, men nok lidt overbevisende modstand af alfaview. Men så skal jeg have noget andet. Er der ikke nogle med gode forslag? Krav: Ikke sort. Tilsluttes via mediecenter. 37 tommer. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Forslag: JVC LT-37M60 (12.999,-) eller endnu bedre JVC LT-37M70 (13.999,-). Hvis jeg skulle købe nyt fjernsyn idag ville jeg vælge LT-37M70.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Sharp XD1E-regnes blandt de bedste-og slår også JVC i test lrev |
|
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Ved du hvor jeg kan finde en test - googlede hurtigt på det, men fandt ikke umiddelbart noget.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
BRAS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Der findes et par test af XD1E modellerne på denne side under andre links: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1056&zoneid=13 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej! Nej-har ikke noget link,men jeg har da lige læst en test i bladudgaven af "Hemmabio"(som jeg abonnerer på)-hvor Sharp XD1E 46"vinder testen-hvor blandt andre JVC`s 46"topmodel deltager. lrev |
|
|
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
>onetime Hvis det ikke må væres sort er XD1 ikke noget for dig. Det er meget sort. Der er i det hele taget ikke vildt mange gode 37" der ikke er sorte for tiden |
|
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
Test af Sharp XD1 findes på www.flatpanels.dk Ellers er det vist Toshiba WL66 der rykker og som samtidigt er til at betale. Og det er sort!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |