|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
dojsejler ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 11-Februar-2007 kl. 18:21 |
Hejsa. Jeg har kigget lidt på LCD-TV og fundet et pat modeller som jeg synes står godt. Har I en mening til nogle af følgende: JVC - LT32R71SU Panasonic - TX-32LE60F JVC - LT32E70BU LG - 32LC2R På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
De gyldende spørgsmål: Skal det være LCD? Hvad skal skærmen bruges til? (TV, DVD, Videospil) |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
dojsejler ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Den er til TV og DVD, samt at sætte digital kamera til.
![]() |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Så vil jeg råde dig til at købe et plasma istedet for et LCD. LCD er gode til små skærme og til videospil, men til tv og dvd er plasma klart bedst. Plasma har de bedste farver og er bedre til at gengive sorte. Kig lidt på denne side: http://www.plasma-lcd-fakta.dk/ Det er godt nok plasma producenter der står bag siden, men deres påstande er korrekte. Hvor stor skal skærmen være og hvad er prislejet? |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
tintin ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2006 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Hej
Uden risiko for at starte en religionskrig igen-igen, så kan man efterhånden får rigtige gode LCD-TV, hvis størrelsen "kun" skal være 32". Har selv en Panasonic TX32LX600, som er yderst tilfredsstillende. Lad være med at lytte til påstande om Plasma contra LCD og tag ud og vurder selv. Mvh tintin |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
Det omtalte link nævner de positive ting ved plasma og de er stort set rigtige. Problemet er at der ikke nævnes nogen af de ulemper der er ved et plasma panel.. Prøv evt. at kigge lidt i forummet, her på recordere, og se om du kan leve med disse... Jeg har lagt mærke til at du kigger på 32 tommer skærme og derfor er plasma udelukket! |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej. Vi har set alle LCD'erne med både DVD og antenne. Vi så ialt 25 stk, men disse fire havde klart det bedste billed. Det der nu er problemet er hvad det skal have af forskellige ting, så som HDCP og HDMI etc. Det skal være 32" og må max koste 10.000,- er der andre bud, så sig endelig til. Mvh dojsejler |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg ville have sagt TH-37PV60..
Det er godt nok 37", men til 9500,- ca får du ikke noget bedre TV til dit behov. |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
HDMI er vigtigt, jeg manglede selv (har 1 hdmi) stofa HD-reciever og dvd afspiller tager to og PS 3 kræver jo også en...jeg løste det med en HDMI-switch, men det er jo ikke optimalt!!! |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
![]() |
Plasma-fans gir ALDRIG op.... |
|
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Pede, er det løgn (forkert) det jeg skriver? Giver det ikke prisklassens bedste billede?
Og nej jeg er ikke decidedet Plasma fan... men jeg mangler stadig at se en LCD der har bedre billede end mit PV60. Bevares det findes da sikkert.. til en anden pris. Mit næste TV bliver nok LCD... til soveværelset.. der er LCD nok mere sagen til det som det skal bruges til der. Men stuen... helt klart Plasma med de fordele det pt. har. |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis skærmen skal være 32", så glemt alt om plasma, da disse ikke laves så små. Men hvis i kan være med til en 37", så er den skærm MartinJohansen nævnen klart det bedste bud i jeres prisleje. I bør vælge en skærm med så mange HDMI stik som muligt, da i helt sikkert vil få brug for disse med tiden. HDCP er bestemt vigtigt, men vil mene at de flere HDMI og DVI stik understøtter denne type decodning. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |