|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jrasmu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() Sendt: 10-Februar-2007 kl. 22:51 |
Hej
Jeg sad lige og tænkte lidt... Når jeg nu får fat i et LCD.. hvor højt skal det så hænge?? Jeg synes jo at når jeg lurer på andres.. så hænger det temmelig højt... Nogle erfaringer?? Hvad er bedst? Redigeret af jrasmu - 10-Februar-2007 kl. 23:01 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Bunden af billedet skal være i ca. samme højde som på dit nuværende TV. Jeg tror også at mange begår den fejl at hænge det for højt fordi det ser pænere ud. Flemming Redigeret af fltk - 10-Februar-2007 kl. 22:57 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
I øjenhøjde
![]() Venligst ^_^ Søren |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Der er flere tråde om dette emne på forummet: http://www.recordere.dk/forum/search.asp?KW=h%F8jde&SM=1 &SI=TC&FM=0&OB=1 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
van the man ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Status: Offline Point: 309 |
![]() |
sæt dig der hvor du plejer at se fjernsyn fra, og der hvor det føles mest rigtigt at dit blik så er på væggen skal centrum af tv være! sådan gjorde jeg og det virker fint. mvh jens |
|
panasonic TH-42"px80
sagem81 hdbox canaldigital. rotel ra 985 bx. marantz cd 63 ki signature. Sony RDR-HX750B avance dana |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! det skal selvfølgelig sidde så dine øjne ser lige ind i midten af skærmen-når du sidder der hvor du plejer at sidde og se tv. Og det er sjældent så lavt som et crt tv står(disse tv borde var ofte alt for lave) Mit hænger ca. 75cm fra gulv til UNDERKANT af tv. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |