|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() Sendt: 09-Februar-2007 kl. 15:20 |
Halløjsa Jeg har besluttet mig for at jeg vil koble mig på bølgen og få anskaffet mig en flad. Jeg har tænt på en str. der hedder 32" - 37". Det skal være lcd. Mim. 2 HDMI, og 2 scart stik. Prisen må max være mellem 10.000 - 13.000 kr.
jeg har fundet denne hos hifklubben: http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Billede/LCD_TV/SHARP _LC-37RA1E_LCD_TV_Soelvsort.htm # Er der nogen der har erfaring med denne eller evt. andre forslag? Jeg kører med selector og den skal primært bruges til alm. tv og dvd. Jeg er ikke den storr spillefugl.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Jeg kan kun anbefale dette tv. Det står super godt og samtidig flot design. Synes du skal tage ned i Hifiklubben og se om du ser det samme som jeg... Jeg ved de har den i butikken på Nørrebro. |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() |
Tak for svaret. jeg vil tage et smut ned og se lidt nærmere på den så |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |