|
|
Besvar ![]() |
Side 123 13> |
Forfatter | |
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() Sendt: 06-Februar-2007 kl. 22:38 |
Denne tråd er blevet lavet, så vi kan få en forklaring på hvorfor fælleskøbet af XD1 fra Sharp blev lukket før tid. Til dem der ved det; Kom med en forklaring ellers ruller konspirationsteorierne videre! Mvh |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Jeg vil da starte:
Hvad handler indslaget om i nyhederne? |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
![]() |
Ikke Sharp fælleskøbet. Nok mere noget med et eller andet Philips TV, der ikke virker efter hensigten. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
> Jep. 37PF9731D går i stykker efter ca. 800 timers brug. Det er folk ikke helt tilfredse med. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16298& PN=1&TPN=500 |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
![]() |
Jeg vil gerne lige gentage min opfordring i dette nye emne:
Jeg syntes faktisk Rasmus at du i dette indlæg forpligter dig til at komme med den fulde forklaring, siden du ligger inde med den. Jeg vil derfor komme med en opfordring. Skriv i klar tale, så det ikke kan misforståes. Hvad er din præcis viden. Hvis du kender sagen fuldt ud, så vil vi på recordere.dk ikke stille os imellem. Forklaring udbedes. Og gør det gerne i den tråd som der bliver oprettet af langemor !!! |
|
|
|
![]() |
|
Edna ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Jeg slettede min odre via Geco/Flatpanels 10 min før recorders fælleskøb blev lukket...
- Heldigvis oprettede jeg en order hos recorder.dk først så jeg nåede lige med. Nu venter jeg bare på at finde ud af hvem jeg har bestilt hos! Bliver spændende at finde ud af hvad historien er bag scenen.. Redigeret af Edna - 06-Februar-2007 kl. 22:48 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Der er andre parter der har ytret at vi gerne må vente med at udbasunere hvad der er sket. |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Hummelmose -> Ifm. det indslag, hvordan hænger det sammen med recordere?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Sagen med Philips' TV er blot debatteret heftigt herinde, hvor indtil flere brugere har illustreret hvad problemet er. Du kan se tråden her: |
|
![]() |
|
![]() |
Det er da næsten synd han er gået i seng. Der kommer da ellers noget der burde interessere ham i nyhederne her kl. 23.00. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Ahh, mon ikke han har et TV stående han kan se på |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
så må vi andre jo bare komme med vore teorier, og Rasmus nu du kender historien og jo ikke selv har noget i klemme, kan du da bare fortæller den. eller er du under pres????? Hygge Michael |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 13> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |