recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Smooth Motion Picture
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung Smooth Motion Picture

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung Smooth Motion Picture
    Sendt: 04-Februar-2007 kl. 23:15
Jeg står i et dilemma mellem to skærme, de er stortset ens på nær en ting. Den ene af dem er udstyret med Samsungs smooth motion picture, der efter sigende skulle være godt for live sportsudsendelser og actionfilm. Var en tur i hifi-klubben i håb om at få nærmere svar. Der fik jeg at vide at der ikke var nogen grund til at købe skærmen med smooth motion picture i, da de fleste alligevel slår det fra. En ting der så undrer mig, hvorfor den store prisforskel når det er så unødvendigt? Jeg skal betale 4500.- mere for skærmen hvis jeg vælger at få ovennævnte med. Nogen der kan give et bud på om jeg kommer til at savne det?

Mvh Alek
Til top
munken Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2006
Point: 147
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2007 kl. 23:43
du får et kundstigt billed af at have det på...
Til top
Alek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 00:40
Kunstigt kan både forståes som godt og dårligt. Det jeg er interesseret i, er om billedet direkte blir ulideligt at se på? Det var nemlig det de sagde i hifiklubben. 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 07:55
Hej Alek - fra en bekendt af mig som har det system siger - det er noget bras - bruger det aldrig - (heller ikke nødvendigt) Systemet giver faktisk det modsatte af smooth motion
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 08:11

Enig. Det smooth motion er ikke nogen fordel. Det er det samme ved Philips 9731d det har noget lign. og det giver lige så underlig effekt som ved Samsung.

Det er ikke alle "smarte" ting i vores tv der kan bruges til noget selvom det sikkert sælger godt ved nogen

Til top
Alek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 11:48

Okay, tak for de konstruktive svar  

Jeg var lidt bange for at de bare stak mig en plade nede i forretningen. Så det var rart at høre det fra andre....

Endnu engang tusinde tak

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7981
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 12:01
Til gengæld fungererer JVC's Clear Motion Drive! Det kan fås på LT-37M60, LT-37M70 så vidt jeg lige husker.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu