|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() Sendt: 04-Februar-2007 kl. 22:38 |
Ohøj alle I gæve Sharp entusiaster, jeg er vel også selv på nippet til at blive en af de "få" heldige asner; jeg vil dog gerne lige høre om der er nogle her i forummet, der har haft erfaringer med dette fjernsyn (37" - LC37XD1E) og om det kan klare det høje tempo i den engelske premier league så man slipper for mere end 22 spillere på banen??? altså, at der ikke er skygger/streger på skærmen fordi den ikke er god nok. Har set de 6 ms, men det er jo ikke altid at disse tal kan bruges som sikre retningslinjer, såvidt jeg har forstået!
ser jo ellers frem til at kunne beskue fodbold i 37" format, især nu når canal plus er begyndt at vise kampene i HD. Håber på (hurtigt) svar så jeg evt. kan komme med på vognen af glade Sharp købere... |
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|
![]() |
|
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Efter mit professionelle skøn mener, at Sharps XD1 serie er en af de absolut hurtigste LCD-TV serier på markedet. Hvis du har en reference i f.eks. Samsung, LG eller Sonys LCD-TV, så kan jeg nævne, at den er hurtigere end alle. Endda betydeligt hurtigere end Samsungs LCD-TV, som folk tit stiller sig tilfredse med. |
|
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Tak for det. Jeg har endnu mit første LCD fjernsyn til gode, men hvis noget skal gøres, så skal det gøres ordenligt, som Papa altid sagde. Og det virker som om, at Sharp har lavet en række gode LCD fjernsyn, som vi nu kan få til en favorabel pris.
|
|
Blue is the Colour!
|
![]() |
|
Naim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 425 |
![]() |
Har du set plasma-tv? Jeg købte Pioneer netop fordi jeg ikke synes lcd er god nok til, at vise fodbold og hvis Pioneers ikke kunne, havde jeg beholdt mit gamle crt
|
|
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special ZEN MK.II STD http://www.uwsonline.com/index.php |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7976 |
![]() |
Ellers kunne JVC LT-37M70 være en overvejelse værd. Her er der garanteret kun det antal bolde og spillere på banen, der skal være. Jeg har forgængeren M60.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for tipsene, så kan jeg begynde en del flere overvejelser...
mvh mads |
|
Blue is the Colour!
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Er det ikke sådan, at de forhold der var gældende for et LCD fjernsyn bare lidt tilbage, ikke nødvendigvig gælder for nye fjernsyn?
Hvad jeg mener er, at hvis de erfaringer man har stammer fra erfaringer eller betragtninger man gjorde for måske et år siden, så gælder de ikke nødvendigvis længere for et fjernsyn der lige har set dagens lys. Dagens skærme er jo langt hurtigere og har slet ikke de samme problemer i samme udstrækning. Alt er blevet bedre. Jeg tænker ikke på specifikationer, hvor forskellige målemetoder kan få et fjernsyn til at se bedre ud på papiret, men på den visuelle oplevelse man selv kan få når der er sport på skærmen. Det kan godt være rigtigt, ikke? Ken_T |
|
![]() |
|
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
ikke for at starte en ny religionskrig, men der er stadig kun en løsning hvis du skal se sport, -Plasmafjernsyn er helt klart løsningen.
Der skal dog ikke herske tvivl om at det sikkert er nogle ganske udemærkede lcd-fjernsyn der er foreslået indtil videre i tråden, men mit kræsne øje er kun blevet tilfredstillet af plasma.. |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Religionskrig, ja, nå ja!
![]() Men hvad er det egentlig man skal se efter, for at konstatere om et LCD fjernsyn eller et Plasma er egnet til sport for eksempel? Hvad er det du kigger efter spunk? Eller hvornår er det godt nok? Ken_T |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Kort sagt skal du jo bare se om DU synes billedet er godt nok... Længere er den sådan set ikke. Hvis DU synes billedet er godt nok til sport - jamen så er der jo ingen ko på isen ![]() Det som JEG har konstateret ved alle de LCD jeg har set, er ghosting og pixelering - i særdeleshed ved sport. Redigeret af troelsit - 06-Februar-2007 kl. 19:27 |
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
Indspark til debatten: CRT er uovertruffent til sport.. Nu ved jeg jo ikke hvilke signaler de LCD skærme, troelsit har set fodbold på, er fodret med, men her (yes jeg er LCD ejer) er der intet forkert ved billedet under sports-udsendelser...heller ikke "hurtige sportsgrene som fx håndbold... Men troelsit har sagt det før, og det er nok ikke sidste gang han siger det... Nu er det bare sidste gang at jeg protesterer...haha...!!! Redigeret af Pede8000 - 06-Februar-2007 kl. 19:59 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
![]() |
Plasma er vel/jo også en overvejelse man bør tage. Og alt det halløj med Burn in syntes at kunne løses med disse programmer som recordere.dk så fint har uploaded her på siden. Og hvis det skulle gå helt galt har man vel også sine 2 års garanti at falde tilbage på? Men da jeg ikke har de 20k til det flotte Pioneer, der ellers ser ud til at vise suveræne billeder har jeg set på disse to modeller, der også virker ganske gode:
http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=179248 http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=219123 Ellers må det jo blive et Toshiba, LG eller JVC nu da Phillips syntes at have skudt sig selv i foden!!! Redigeret af HarBrug for 32 - 07-Februar-2007 kl. 00:14 |
|
Blue is the Colour!
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |