|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jean78 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() Sendt: 19-Januar-2007 kl. 11:04 |
Hej
Jeg overvejer at købe et Toshiba 32WL66Z-tv fra Digitalo.de til 5.400 kroner. Jeg har dog i et stykke tid fulgt forskellige tråde om netop det tv, og der har jeg læst, at den oprindelige fjernbetjening ikker er særlig god. Derfor vil jeg meget gerne vide, hvilke universal-fjernbetjeninger, jeg roligt kan købe - og ikke mindst hvilke jeg skal holde nallerne fra. Er der nogen, der har erfaringer med det? Jeg har desuden Samsungs PS-42Q7H inde i billedet - jeg ved, at jeg ikka kan sammenligne lcd med plasma eller omvendt - der bliver økonomien og størrelsen på min nye stue, der afgør slaget. Hvordan er fjernbetjeningen til et Samsung PS-42Q7H? Skal man også købe en universal-fjernbetjening til det tv? Håber, at der er en eller flere, der kan hjælpe... Jean PS: Tak for alle de råd, jeg har læst mig frem til i de andre tråde! |
|
Jean
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Jeg synes du skal se på Logitech Harmony fjernbetjeningerne. Med sådan en kan du betjene alle dine enheder. De fås fra 500 kr og op til ca. 1700 kr. http://www.logitech.com/index.cfm/products/features/harmony/ DK/DA,CRID=2078 http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=206& ;Sort=Wanted&Soegeord=harmony |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg hopper lige på...
De remotes fra Logitech.. så vidt jeg kan læse mig frem til så skal den konfigureres på computeren - lyder lækkert nemt og fedt. Men kan man være sikker på den kan betjene ens TV, DVD mv? De skriver jo de har en kæmpe database, men med mit held er mit TV nok ikke deri. Kan den lære fra andre remotes? |
|
![]() |
|
Jean78 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Tak for svaret med Logitech.... måske, man skulle prøve sådan en Harmony 785 eller 555. Er der en, der har prøvet dem?
Jeg har desuden set nogle fra Oneforall. http://www.oneforall-int.com/index.html Er der en, der kender til dem? Jean |
|
Jean
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Prøv at se denne tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=19154 |
|
![]() |
|
corder ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2004 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
I stedet har jeg købt en Philips multifjernbetjening. Der er de knapper jeg skal bruge til TV og satelit og så har jeg valgt at beholde min fjernbetjening til HDD. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er fordi du går i Device mode. Det bør man normalt ikke gå ind i men i stedet have sat Aktiviteter op, og lægge de funktioner man ønsker særskilt fremme ind på "knapperne". Så er det kun de relevante funktioner der er fremme. I ovennævnte tråd kan du se hvordan jeg har sat min Harmony op. Iøvrigt kan du slette funktioner fra Device displayet ved at slette dem i web interfacet. Så jeg vil tillade mig at sige at du programmerede din 895 forkert, hvilket er lidt ærgerligt da du nu har skilt dig af med den på grund af det |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Kører 895'eren egentlig på RF eller IR? Jeg leder nemlig efter en RF... |
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
|
![]() |
|
![]() |
895 kan begge dele.
|
|
![]() |
|
argiex ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Jeg har lige købt en Logitech 555, og den er meget fornuftig.
Den er nem at bruge og forholdsvis nem at programmere. Eneste kritik punkt er at nogen af tasterne er af klik typen, de larmer ![]() |
|
Denon 3806 7.1 receiver
Pi7 front, center højttaler Coral CX-5 baghøjttaler Optoma HD72i projektor Toshiba HD-EP35 HD-DVD PS3 Bluray Xbox360 Nintendo Wii |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Nåeh, så har du måske en fjernbetjening til salg ![]()
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |