|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
jango ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() Sendt: 25-Januar-2007 kl. 21:38 |
|
Hej Hvad er det bedste køb lige nu til ca 10.000kr? Det skal mindst være 32 gerne 37" og selvfølge have de nødvendige tilslutninger/hdmi/hd/ osv. Har ikke bestemt mig om det skal være plasma elle LCD. Pioneer er vel for dyrt,men har set en del her på sitet der har købt LG eller JVC. Kom med nogle bud da jeg er ny i denne verden :)
Jango. |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Kommer an på hvad det skal bruges til? Spil, DVD, TV (analogt/digitalt)?
|
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
renevk67 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 148 |
![]() |
|
Der er ikke nogen tvivl. Du kan få et panasonic 37 tommer med hdmitilslutning til 9999 kr hos tapeconnection. Eneste ulempe er at du selv skal skaffe en digital modtager hvis du vil have et ordentligt billede på din tvmodtagelse. Kan kraftigt anbefale dette køb.
|
||
Renevk67
Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think) |
||
![]() |
||
jango ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
|
Mit behov er mest tv og dvd film og for øvrigt er jeg ikke vild med og skal bestille over nettet! Vil helst hente det selv når jeg finder den rigtige model. Tak for svar. Jango.
|
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Når dit behov er tv og dvd, så er der ikke tvivl om at du skal gå efter en plasma skærm. Kig efter et Panasonic PV60 som der er MANGE tråde om på dette forum. Når du ikke vil købe over nettet skal du købe hos Tape Connection. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Det lyder som et roadtrip til TC.
Selv kørte jeg et par hundrede km samlet for at få mit billigt og med god service. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok,tusind tak for hjælp. Skal muligvis have handlet godt ind hvis min svigerfar holder hvad han har lovet :) 3 fladskærme og 2 hdd optagere! Jeg vender sikkert tilbage når det sker :) Mvh Jango.
|
||
![]() |
||
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
|
Man kan jo få modellen PX60 som har indbygget DVB-T tuner - så undgår man den ekstra set top box |
||
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
||
![]() |
||
baktus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 90 |
![]() |
|
Man undgår det vel ikke, hvis man har kabeltv eller parabol. |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Jo lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
renevk67 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 148 |
![]() |
|
Hvis du køber hos Tapeconnection, så husk at få DVDen "Digital Video Essentials" med. Den kan du bruge til at indstille dit tv så det er mest optimalt. Den koster vist nok 250 kr. Den er pengene værd. Der er alt for mange her på forummet der klager over deres fladskærmes kvalitet, men det skyldes for det meste at de ikke har indstillet deres tv optimalt. Nyd din nye skærm jeg glæder mig over den næstendagligt. Redigeret af renevk67 - 26-Januar-2007 kl. 20:13 |
||
Renevk67
Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think) |
||
![]() |
||
munken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2006 Status: Offline Point: 147 |
![]() |
|
Har jeg forstået det rigtigt at det kun er en fordel hvis det er en PX model? Hvorfor har de så overhovedet laver denne PV model hvis det er en fordel med PX? Skal selv have en PX70 eller PV eller hvad de n kommer til at hedde, så meget rart at vide.. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |