|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Tvilling25 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 26-Januar-2007 kl. 11:45 |
|
Hej. Jeg håber på hjælp til at købe et godt Lcd-tv. Regner med at skulle bruge 10000kr. Det skal være 32". Skal bruge det analogt, til at se fjernsyn, dvd, billeder fra pc, se video optaget fra videokamera altså til ganske almindeligt brug! Designet betyder noget og fjernsynet skal helst være sort Jeg ved ingenting om det! Men vil selvfølgelig gerne vælge det rigtige og derfor er jeg blevet henvist hertil. Så håber på hjælp. Jeg er vild med designet på Samsungs tv, fx LE 32R71B, men har hørt at billedet er noget l... Er det muligt at købe et ordenligt Lcd-tv til 10000kr? Og hvilket skal jeg vælge? Med venlig hilsen og på forhånd tak! |
||
![]() |
||
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
|
Toshiba 32 WL 66 ZS http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp Det skulle være det bedste i prisklassen!
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
|
Det kommer an på hvad 'ordentligt' stilles op imod. Hvis du vil have CRT-agtig billedkvalitet, så glem det; hvis du vil have et LCD TV der er bedre end et LCD TV til 7k, så er der selvfølgelig noget at hente. |
||
![]() |
||
Tvilling25 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Med et ordenligt tv, mener jeg et, der er værd at se fjernsyn på, jeg forventer ikke verdensklasse!! Men ifølge Tænks test, så er de helt dyre jo ikke bedre end 10000kr - klassen. Der er det Panasonic, der vinder testen, et i 10k-klassen. Og så er det jeg tænker, om det er dét, man skal gå efter.. Jeg stiller ikke de store krav, men billedet skal selvfølgelig være ok, for en helt normal person at se på! |
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
|
Jeg har ikke læst testen, men når du siger Panasonic, så er mit umiddelbare gæt, at det ikke er et LCD tv men en plasma tv. De er flade begge to, men der er nu en del forskelle mellem de to typer. Det er vist den gængse opfattelse, at plasma er bedst, når man snakker om modtagelse af et almindeligt tv-signal. Mvh Michael |
||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jo det er et Lcd-tv, dette: Testet september 2006: Panasonic TX-32LX60F |
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
|
Ok, jeg giver mig. ![]() Panasonic får bare meget ros for deres plasma, og jeg ikke om de også lavede gode LCD tv. Og de tests jeg umiddelbart kunne finde hos Tænk, skulle jeg betale for. ![]() Mvh Michael |
||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Hmm, til den pris er Sony KDL-32V2500 måske konkurrencedygtig?
Prøv Tyskland, hvis du vover det?! Se evt. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=19745& TPN=2 Jeg har ikke fortrudt! Venligst ^_^ Søren |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |