|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Listefugl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2007 Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 25-Januar-2007 kl. 20:45 |
Har 16.000 kr. - hvad skal jeg købe ?? Tak for hjælpen og interessen |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Det kommer an på hvad du skal bruge den til? Hvis du skal bruge den meget til spil, så skal du helt sikkert gå efter en LCD, men hvis dette ikke er tilfældet skal du have et plasma tv. Den bedste skærm inden for dit budget er klart en Panasonic plasma, men du skal overveje om du har brug for en digital tuner eller ej. F.eks.: |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Listefugl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2007 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Skal ikke bruges til spil... Hvad med Pioneer ? |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Pioneer er en smule bedre end Panasonic, men det koster også en del mere, men så får man også et lækkert design med i prisen.
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Kig evt. med i denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=19893& PN=1&TPN=500 |
|
|
|
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
Det er da vist ikke alle der er enige i at Pioneer er bedre end Panasonic er det?? Jeg så dem ved siden af hinanden i TapeConnection, og jeg syntes faktisk Pana stod bedst. |
|
![]() |
|
![]() |
Det har du bestemt ret i, men det er et spørgsmål om hvad man er til. Farverne på Panasonic er meget flade og kolde (mere naturlige vil nogle mene), mens der er langt mere varme i farverne på Pioneer. Jeg synes personligt at farverne er alt for kolde på Panasonic og så får jeg det helt dårligt ved at skrive design og Panasonic i samme sætning |
|
|
|
![]() |
|
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
Du har jo selv lige givet svaret. Spørgsmålet er besvaret igen og igen - og alle anbefaler, at man visuelt gør sig sine egne erfaringer. Hvis du syntes, at Panasonic står bedre i forhold til Pioneer - ja så spring du bare på Pana´en. Meget afhænger jo af øjnene, der ser - og derfor vil et sådant spørgsmål altid blive besvaret med en subjektiv vurdering. Nogle hælder til Pioneer - andre til Panasonic og andre igen til noget helt tredje. Du har gjort dig dine egne erfaringer - og jeg tvivler på, at nogle i dette forum vil betvivle det indtryk du selv har gjort dig. Held og lykke - min påstand er dog, at du bliver tilfreds - uanset om du vælger Panasonic eller Pioneer. |
|
![]() |
|
srathje ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2006 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Synes det er dybt latterligt som folk bliver ved med at henvise til skærme der anmærker sig med True HD, som dette er svaret på om en skærm er god eller ej. True HD kan ikke bruges til noget som helst, hvis billedet ikke er til at kigge på.
|
|
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Det syntes min kone faktisk også, så bare for at være lidt på tværs købte jeg PV60'eren... hehe. Ej.. prisen afgjorde det. Jeg synes Pioneer'en stod en anelse flottere, men hun kunne nu bedst lide PV60'eren. Men prishoppet var gigantisk for os, såeh.. |
|
![]() |
|
![]() |
Synes din kone at Panasonic er pænere end Pioneer?!?!! Design og smag er selvfølgelig subjektivt, men designmæssigt kan en Panasonic sammenlignes med en gammel Skoda Redigeret af Sandal - 25-Januar-2007 kl. 21:59 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |